Syntyneet marrasmurut / LISTA

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja satu`
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa satu' kun jaksat tätä päivitellä [:)] musta on hirmuisen mielenkiintoista seurata juuri noita aikoja, että kuinka monella jää lasketunajan alle ja kuin monella menee ylitte. [:)]

Mielelläni tätä päivittelen.. pysyy jotenkin itekkin paremmin kärryillä siitä, että kuka on synnyttänyt ja milloin ja minkä merkkistä [:)] ..ja samoin musta on mielenkiintosta katella, että millä viikoilla niitä vauvoja loppujen lopuks putkahtelee [:)]

Säde// poika // 16.11. (14.11)// 40+2// 3530g 49cm

Hyvin voidaan tikeistä huolimatta [;)]

Lista päivitetty :) ..ilmottakaas muuten jos löydätte virheitä omista tiedoistanne, näitä ku naputtelee ja copy+pastee ni saattaapi painovirhe paholaisia ilmaantua ;)

Hirmuisesti onnea kaikille vauvan ulos saaneille [:)] Tulispa oma jo äkkiä! On kyl vahva tunne että joulukuun puolelle mennään [&:]

nyt kutarkkaan aattelee niin meijän poju synty 41+2 :D mun moka ku sanoin väärin alunperin.. 

Päivitetty uusi marrasmuru, saniaiselle onnea kovin! :) ..samoin Ermun vauvan pituudet ja melelan rv heitot ;)

Kisu2 Isänpäivälahjamme syntyi 14.11.2010 klo 15:45 paino 2985g ja pituus 47cm hattu 34cm

Onnea taas hurjasti uusille marrasmuruille!! :) ?

Rechaka sun tiedoista puuttuupi ainakin nyytin sukupuoli, en ainakaan huomannu sitä missään [;)]

edelleenkin muistuttelen, että korjatkaa mulle sitten virheet.. oon ite laskellu noita raskausviikkoja/laskettuja-aikoja osan kohdalla, jotka niitä ei ole ilmottanu, ni voi olla että mun matikkapää on pettäny [:D]

Oli pakko tulla kurkkaan jokos kaikki marraskuiset ovat synnyttäneet ja oonko ainoa joka ei ole vielä [:D]

Voin lohduutta Dinsku, että täällä ollaan myös yhdessä kappaleessa. Raskausviikkoja siis nyt tasan 41 ja luulen myös että tää syntyy käynnistyksellä sitten 1.12 [:D]

Miimi, mä oon aika varma/varautunut, että itse menen ainakin 2 viikkoa yli.. Ei mitään oireita että neiti olis tulossa ulos, mut toisaalta ei haittaa [:)] Kunhan Jouluksi tulis ulos niin voisin syödä sushia ja mätiä mitä oon 9 kk himoinnut oikein urakalla [:D]

Onnea vauvautuneille ! ? ..saatiinpahan ilmeisesti ensimmäinen täysin täsmällinen pojukin maailmaan.. ainakin "kuka kukin onkaan -listan" mukaan unelma täyttyin poitsu pyllähti maailmaan laskettuna päivänä? :)

Takaisin