Ihanaa satu' kun jaksat tätä päivitellä [:)] musta on hirmuisen mielenkiintoista seurata juuri noita aikoja, että kuinka monella jää lasketunajan alle ja kuin monella menee ylitte. [:)]
Mielelläni tätä päivittelen.. pysyy jotenkin itekkin paremmin kärryillä siitä, että kuka on synnyttänyt ja milloin ja minkä merkkistä [:)] ..ja samoin musta on mielenkiintosta katella, että millä viikoilla niitä vauvoja loppujen lopuks putkahtelee [:)]
Lista päivitetty :) ..ilmottakaas muuten jos löydätte virheitä omista tiedoistanne, näitä ku naputtelee ja copy+pastee ni saattaapi painovirhe paholaisia ilmaantua ;)
Rechaka sun tiedoista puuttuupi ainakin nyytin sukupuoli, en ainakaan huomannu sitä missään [;)]
edelleenkin muistuttelen, että korjatkaa mulle sitten virheet.. oon ite laskellu noita raskausviikkoja/laskettuja-aikoja osan kohdalla, jotka niitä ei ole ilmottanu, ni voi olla että mun matikkapää on pettäny [:D]
Voin lohduutta Dinsku, että täällä ollaan myös yhdessä kappaleessa. Raskausviikkoja siis nyt tasan 41 ja luulen myös että tää syntyy käynnistyksellä sitten 1.12 [:D]
Miimi, mä oon aika varma/varautunut, että itse menen ainakin 2 viikkoa yli.. Ei mitään oireita että neiti olis tulossa ulos, mut toisaalta ei haittaa [:)] Kunhan Jouluksi tulis ulos niin voisin syödä sushia ja mätiä mitä oon 9 kk himoinnut oikein urakalla [:D]
Onnea vauvautuneille ! ? ..saatiinpahan ilmeisesti ensimmäinen täysin täsmällinen pojukin maailmaan.. ainakin "kuka kukin onkaan -listan" mukaan unelma täyttyin poitsu pyllähti maailmaan laskettuna päivänä? :)