Syntyneet kuvina!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mohomaha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
hehh,se on aatellu että jätetään välistä noi ryömimiset ja kääntyilyt ja konttaamiset,MÄ lähden suoraan käveleen[:D][8D]

voi, mihin ne vauva-vauvat on hävinny?[:-][:D] toiset ihan lähtökuopissa, tästä mää lähen liikkeelle!! tos vauva-lehes oli ihan hauska se Lotta Backlundin kolumni, et täs vaihees voit viel käyä jossain ja ku tuut takas niin vauva on suunnilleen siinä mihin sen jätit, mut kuis sit parin kk päästä ku ne lähtee liikkeelle? hyvästi gloria-koti ja kontrolli! [;)]

Ohoh! Onnea vain summerwine! Miten teillä tarjetaan lyhythihasessa? [8|]
Nea tykkää olla omilla jaloillaan, ja eilenkin kun anoppi oli käymässä ja anto sylistään isälle nii nappas takas sen sen sylistä ja sano että "ei sitä noin saa seisottaa, se on vauva vielä". Oltiin vaan miehen kans sillei, että no noin se kyllä on aina tehny... Jäntevä on jäntevä, minkäs sille teet kun jalat ei vaan taivu.

mohomaha, tuo on sellanen hikipelle että ois kainalot märkinä jos ois enemmän päällä[:D] ulkonaki pärjäilee ihan niin että haalarin alla on vaan body ja potkarit, ja sitten kun ottaa haalarin pois niin on ihan hikinen silti[:D][:D]

taas tänään on ärsyttäny muiden kommentit (ei teidän[:D]), pistin ton kuvan naamakirjaan ja kaikki heti kirjottelee tuhat viestiä kuvan alle että ei noin pieni saa vielä istua saatikka seisoa kun selkä ei kestä[:D] no joh, tuo varmaan huutais kurkku suorana jos pitäs olla vaan selällään, ja sillonki änkee kokoajan istumaan. Vaikka eihän tuo vielä istumalla istu mutta kumminkin. Ja sitte hirveä haloo jos sen aikaa seisoo kun muutaman kuvan räpsii, on se niin kauheeta[:D] Ja että ei sais omien jalkojen varassa vielä seisoa.. öö tuota, pitäähän jotkut tän ikästä jo hyppykiikussakin[:D]? siinähän se pomppii jalkojen varassa, eikös se sitten muka selkään ota[8|][:D]

Hyppykiikku on vähän eriasia, mutta anyway.. Mä olen aina ollut sitä mieltä, että lapsi ite tietää kestääkö sen selkä vai ei. Siinä vaiheessa kun selkä väsyy, muksu kellahtaa esim. nyt vaikka istumasta, selälleen. Tai nyt sitten vaikka alkaa rimpuilemaan siitä hyppykiikusta pois. En ite juurikaan usko näitä juttuja kun joku väittää selkäkipunsa johtuvan lapsuuden istuttamisesta. Mulla esim. kaveri, jolla juurikin selkä kipee ja syyttää siitä äitiään. Ja mitään tekemistä selkäkivulla ei ole sellasiin asioihin, kuin täydellinen liikunnan puute, ylipaino ja todella huonossa kunnossa olevat lihakset? Joopa joo, aina on helpompi syyttää jotain muuta kuin omaa saamattomuuttaan. [8|]
Ja summerwine unohtaa ne facen kommentit. Toisesta korvasta sisään, ja toisesta ulos. [:D]

samaa mieltä katusutariinan kanssa! Johan sen näkee kun sylissäkin pitää seisoma asennossa että pyllähtää istumaan kun ei enää jaksa seisoa. Ja tuskin selkä enää pumpulia on kun pääsee itte punnaamalla istumaankin. [:)] Kyllä kun päivät pitkät on vauvan kanssa niin oppii hyvinkin tulkitsemaan mitä voi tehdä ja mitä ei voi.

Hmm..näkyyköhän tää[8|]
muoks. näky joo[;)] kiitos anihanin ohjeen tajusin vohdoin ittekki kuin paintilla saa pienennettyy kuvia[8|] tästä tehtiin ukille joululahjaks hiirimatto[:D]

Aivan ihana skallo!!!

Tässä Netasta yksi onnistuinein kuva minkä oon ottanu.
Neiti ei oo mitenkään "kuvauksellinen". Menee melkein aina huuli rullalle kun kameran ottaa [:D]

Joo Liekistä tulee ihan selkeesti naistennaurattaja[:D] vauvoista on kyl hankala saaha kunnon kuvia, mullakin onnistu vasta ku oli lainakäytössä kunnon järee järkkäri[8|] Näyttää ihan tosi tummilta noi meän herran simmut tossa hoo-moilas-kuvassa mutta sinisilmänen se on, isällään on tosi tummansiniset, ehkä ne sitte periny. Näyttääpä Gibsonin mimmi tosi isolta tytöltä jo tossa kuvassa

Takaisin