Syntyneet kuvina!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mohomaha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä on aika tuoretta kuvaa mamin rinsessasta [:)] <3 Ensin ihmetellään kameraa, mut sit mamin tyhmät jutut alkaakin naurattaa [:D]

Voi ku luomoava katse Ronil [:)] Kiinnitin huomioo viime vauvauinnis et tuli vastaa aikas samannäköin poika ku teidän Roni Taatu... Muistin tost sun profiilikuvast. 

Kiitämme kehuista!
Ei oltu me [:)] ei olla uimas käyty ja eri paikkakunnallakin asutaan [:)]

Nii kyl mä tiesin ettette ollu työ, ku ei tääl kesäkuisis oo ketää samalt paikkakunnalt, ananats on vissii lähin haminas vai kotkasko asuu...
Mut oli ihan outoo et tuli saman näköin vauva vastaa, ehkä sillo ku ei ollu viel omaa lasta ni kaikki vauvat näytti enemmän samalt mut nykyää kaikki vauvat näyttää ihan erilaisilt... en nyt osaa ilmasta mut eiköhän kaikki tajunnu :)

ihana tosiaan Petupapun toukka[:D] eiks vauvat ooki just hirveen toukkia? Liekkiraasulla ei ollu muuta tekonimeäkään ku toukka. Ja sit unipusseissakin ne on ihan toukkia[:)][;)]

oli pakko laittaa kun tää on mun mielestä vaan niin ihanan veikeä kuva[:D] pieni innoissaan lähdössä vaunuilemaan[:)]

ALKUPERÄINEN: Taatu

Eiku Taatulla on Roni [:D]

Voi jeesus mie sekotan kaikkien vauvat [:D][:D] Pyydän anteeksi [:D]

Voi apua Henni!! Jamihan on kasvanu ihan hirmusesti!! Ei oo enää mikään pikkuvauva! [:D] Mut vaikkei ookkaan enää pikkuvauva niin silti hän on kovin ihana ja suloinen [:)] <3

hih[:D][:D] No joo,Jami on viimesen kuukauden aikana kasvanu kyllä ihan mahottomasti..Mun pikkuvaava[8|] ei oo kohta enää mikään pieni..Maanantaina kun tilailin kuvia,niin ihan tuli itku silmään, kun kattelin sairaalassa otettuja kuvia,mikä tirriäinen toinen onkaan ollut[8|][:D] 

Jami näyttää isältään enemmän nyt [:)] Ja tilasin ite tossa eilen ens vuoden kalenterin mihin laittelin Nean vauvakuvia ja mun raskauskuviakin muutaman, nii voi sit ens vuonna miettiä että onko mulla vuosi sitten ollut NOIN iso maha ja onko Nea ollut vuosi sitten NOIN pieni [:D] löytyyhän sieltä muutama koiranpentu kuvakin [8D] Ja meiän alkuseurustelukuvia ja tietysti lokakuun kohdalla on miehen armeijakuva kun pääsi sillon pois sieltä [8D][8D] Tosin siitäkin on jo 3 vuotta. Mutta muistoja... [:)]<3
Tässäpä lempeestä karhu-Neasta ja isännästä kuvaa

Takaisin