Syntyneet kuvina!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mohomaha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
miten on ihania kuvia <3

Nopeaa ne vain kasvaa ja kehittyy, justiin vasta kaikki nämä oli meidän masussa ja vastasyntyneitä kääröjö [:)]

Taatu: <3 <3 <3.

katusutariina: Mä en kestä tota Marikan ilmettä [:D]. Mä olen niin suloinen, pieni ja viaton.

mohomaha: Teidän Nea on kyllä niin tytön näköinen (vaikka ei vaaleanpunaisissa kuljekkaan).

Juu Marika on alottanut ton harjottelun jo aikasin.. osaa sitten isompana loistavasti näyttää viatonta naamaa [:D][:D]

Just_Pam Kiitos! [:D] Aika hyvin kyl erottaa onko kyseessä tyttö vai poika kun vauvan näkee. Täällä taitaa olla yks ketä en miellä yhtään tytöks vaikka onkin.

Tässä hellyyttävä kuva miten poika ottaa isän nukkuma asennosta mallia [:)] Anteeksi poikien vähäpukeisuus.

Ja toinen kun pikkunen ihmettelee, että mistä tuo kirkas valo oikeen tulee. Kun äiti räpsii kuvia.

tässä maistellan luumua..yllättävän siistiä puuhaa se oli,kun ei Jami työntäny kielellään sitä pihalle[:D]katto kyllä vähän et ookko tosissas tälläst antamassa...

tässä vielä eilis aamulta..liekö vilu tullu,kun peittoo niin kovasti korviin asti yritti kiskoo[:D]

Henniv meillä on tuollainen samanlainen vihree pallobody joka oli juuri lauantaina vielä päälläkin [:)]

Tälläsii kuteita ei salee oo kellää kun on Nennun mummin tekemät [;)] Ja ihan ite sain valita langan värin [:D][:D] (Tosin anoppi ei sillon tienny onko tyttö vai poika tulossa, kun ei kerrottu sille...)

Kuinkas moni on lähettäny kiitoskorttia? Me ei olla vielä, mutta kun tarkotus ois käydä valokuvaamos otattaa kuva missä on sellaset vaatteet päällä missä mun puolen suvun vauvat on kaikki kuvattu. En saa vaan itestäni irti mennä varaamaan kuvausaikaa... Ristiäiset oli heinäkuun puoles välis että joutuupa sukulaiset odottaa [:D]

Mä lähetin kiitos kortin kaikille niille jotka muisti kortilla kun vauva syntyi. sellanen liikkeessä kuvattu ois kyllä hieno[:D] Mä tein halvemman kaavan mukaan ja extrafilmiltä tilasin kortit itte, sai sielläki tehtyä aika kivoja kun valitsi sellasen taustan ettei ollut vaan pelkkä kuva[:)]

voi mikä tukka ehkäpä:n pojulla, ihana (siis sekä poika että tukka) [:)] 

jann; Ihanan siniset silmät <3

Ihana hymy teidän pojalla Henni!
Ihania kuvia muutenkin.[:)]

Mohomaha; Meillä kans tuota kuosia olevat villarit.[:)][:)] Ihana pikku neiti.<3

Omppupomppu; Kuvassa selvä neiti![:)] Mielettömän kauniit ja suuret silmät, kyllä niillä vielä hurmaillaan[;)]

Ehkäpä:n vauvalla ihanat poimut <3[8D]

Meidän olis kans tarkoitus lähettää kiitos kortti, mutta kun en saa muka aikaiseksi!!!?[:@]

Juurikin maanantaina tilasin ifolorilta sekä ristiäiskiitokset, että "yleiskiitoskortit". Näin siis siksi, että ritiäiskiitos lähtee ihmisille, jotka nimenomaan muistivat Ronia ristiäispäivästään, ja yleiskiitoskortti niille, jotkamuistivat pojan synnyttyä tai muuten vaan [:)] Äitini logiikkaa..

Tässä kuva joka tuli ristiäiskiitoskorttiin tekstillä: Kiitos! Roni Veikko Henrik

Juu, onneks sai poika isänsä geenit, söpö ku mikäkin ja tukkaa muidenkin edestä. <3 ;)
iso jötkäle, 9,4kg joten poimuissa löytyy. :)

Takaisin