Just_Pam Kiitos! [:D] Aika hyvin kyl erottaa onko kyseessä tyttö vai poika kun vauvan näkee. Täällä taitaa olla yks ketä en miellä yhtään tytöks vaikka onkin.
tässä maistellan luumua..yllättävän siistiä puuhaa se oli,kun ei Jami työntäny kielellään sitä pihalle[:D]katto kyllä vähän et ookko tosissas tälläst antamassa...
Henniv meillä on tuollainen samanlainen vihree pallobody joka oli juuri lauantaina vielä päälläkin [:)]
Tälläsii kuteita ei salee oo kellää kun on Nennun mummin tekemät [;)] Ja ihan ite sain valita langan värin [:D][:D] (Tosin anoppi ei sillon tienny onko tyttö vai poika tulossa, kun ei kerrottu sille...)
Kuinkas moni on lähettäny kiitoskorttia? Me ei olla vielä, mutta kun tarkotus ois käydä valokuvaamos otattaa kuva missä on sellaset vaatteet päällä missä mun puolen suvun vauvat on kaikki kuvattu. En saa vaan itestäni irti mennä varaamaan kuvausaikaa... Ristiäiset oli heinäkuun puoles välis että joutuupa sukulaiset odottaa [:D]
Mä lähetin kiitos kortin kaikille niille jotka muisti kortilla kun vauva syntyi. sellanen liikkeessä kuvattu ois kyllä hieno[:D] Mä tein halvemman kaavan mukaan ja extrafilmiltä tilasin kortit itte, sai sielläki tehtyä aika kivoja kun valitsi sellasen taustan ettei ollut vaan pelkkä kuva[:)]
Juurikin maanantaina tilasin ifolorilta sekä ristiäiskiitokset, että "yleiskiitoskortit". Näin siis siksi, että ritiäiskiitos lähtee ihmisille, jotka nimenomaan muistivat Ronia ristiäispäivästään, ja yleiskiitoskortti niille, jotkamuistivat pojan synnyttyä tai muuten vaan [:)] Äitini logiikkaa..
Tässä kuva joka tuli ristiäiskiitoskorttiin tekstillä: Kiitos! Roni Veikko Henrik