Syntyneet kuvina!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mohomaha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
voi miten pieniä nyyttejä kaikilla[:)]  katjuskaisen pieni näyttää tosiaan siltä että ois parturista just tullu[:D]

kaikilla näemmä ollu heti kivasti hiuksiaki jo[:)] mä oon ihan varma että meijän nyytti on kalju[:D][:D] että minä että mies oltiin molemmat oltu kaljuja syntyessä, ettei ollu hapsun hapsua päässä ollu että varpisti tälläkään ei sitten ole[:D] ja muutenkin molemmilla lähteny sitten tooosi hitaasti se tukka muutenkin kasvamaan että yllättyisin kyllä aika paljon jos hiuksia olis. oon siis vähän kade kun katon noita kuvia[:D]

Ooh miten nätti tyttö! Tosi nätti!
Mä en viitti enää tähän ketjuun laitella omastani kuvia, ettei täyty ruutu pelkästään mun muksusta [:D] Jos joku haluaa vilkasta niin tässä linkkiä http://irc-galleria.net/user/mohomaha/album/3484025-tyttomaha?image_id=120711343

kävin mohomaha kattomassa;
ihania kuvia [:)]
Tuli vain surku kun pienellä niin paljon letkuja.[&o]<3

mohomaha: ihana on tyttö! ei voi muuta sanoa [:)] <3 bongasinkin sut tuolta galleriasta joku aika sitten sieltä Kesäkuun vauvat 2010-yhteisöstä [;)]

Mohomaha,aivan Ihana tuo teidän prinsessa [:)][:)]
Ja Miukulla samoin,ihanan pitkä tukkakin jo[:D][:)] <3

Ihania vauveleita kyl kaikilla <3

Ja meitin neiti kiittää [:)] ja tukkaa kyllä löytyy... tässä vielä yksi kuva jossa näkyy tuo pehkokin kunnolla [:D]

hIh,on kyllä tukkaa siunaantunu toiselle[:)][:D] Ihana! saa äippä kohta letille laittaa[;)]

awww... miten ihania nyyttejä kaikilla onkaan!!!! Tahtoo sen oman mahan tälle puolelle jo...

ihania rakkauksia !

Miuku__ närästikö sua paljon, kun teidän pienellä
on noin paljon tukkaa jo ?

Jenni90 : Ihme kyllä ei närästänyt kertaakaan koko raskauden aikana [:)] mulla kyl olikin koko raskauden vatta todella alhaalla eikä ns.noussut kertaakaan.. en tuntenut yhtä ainotta potkuakaan kyljissä, et hyvin mahtu lantioon vauva [:)]

Voi että mitä ihanuuksia <3 Ei kestä kohta pää.. Mäkin haluun <3<3<3 Ja ei mitään merkkiä et haluaisi vähän aikaisemmin pois [:(]

Takaisin