Syntyneet kuvina!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mohomaha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
suloinen hurmuri teillä kans jann. <3 Ei tässä kohta oma pääkoppa selviä enää kun näkee tälläisiä nuppuja [:)]

Aatellen, että tuollainen minipötkylä
asustaa jokaisen meidän masussa. <3
Uskomatonta <3

Aivan ihana kuva pojusta ! On suloinen ![:)]

Ja tuo väri pukee häntä[:)]

Voi ei, mitä ihanuuksia Mun mielestä vastasyntyneet ei ole koskaan ollu näin sulosia kuin nyt[:)] Itseasiassa en oo nähnyt niissä mitään suloista koskaan, (tarkotan nyt, että vauvat muuttunu suloisiksi vasta parin kk:n iässä mielestäni, älkää nyt tästä kommentista päälle tulko[:D]) mutta niin se mieli muuttuu[:D] Nää on kyllä niin aaawwww Ja tosi vaikeeta käsittää vieläkään, että vatsassa asustaa oma pikku suloisuus[:)]

emmä jotenki pysty uskoo et mun mahas ois joku tollanen sulonen tyyppi.
ei siel voi olla!

jann ihana poika, persoonalliset kasvot [:)]

mä sain eilen ekaa kertaa syliin ja voi hyvä hyssykkä sentään! oli se hassua ajatella, että tollanen tuli just mun ruikula mahasta (nimitin mahaani ruikulaks niitten vesien menon jälkeen, maha nimittäin pieneni niin kovasti!)

Katsotaan onnistuiko kuvan laitto, meidän poika kotiin lähdössä 3 päivän ikäisenä!

ihania vauvoja! :) pitää kattoo jos jossain vaihees sais meiän pikkumyyst kuvan laittettuu [:)]

Juuh.. se on/oli [:D] Ja kaikki tulevat mammat tietää sitten, että noin ei saa sitten tehdä. Tuttia EI SAA antaa.. soo soo!! [:D][:D]

Mä en juuri välittänyt saako vai eikö, kun likka oli heti ekasta imusta oikeella otteella rinnalla ja täysimetyksessä osaston ainoona. [;)]

Takaisin