P päivänkakkara Vieras 26 loka 2010 #45 onnistuiskohan mulla tää kuvan laitto..tässä meitin palleroinen[:)]
söpsötin Satasella mukana keskusteluissa 2 marras 2010 #47 Tässä miedän Hemu harjoittelee ensimmäisiä hymyjään:) Kuva otettu joskus parin kk:n iässä.
M mamuska Vauhtiin päässyt keskustelija 3 marras 2010 #49 Rakas tohkeissaan <3 Tässä ikää vähän vajaa 3kk
Camillainen Sukkela juttelija Huhtimammat 2016 4 marras 2010 #50 Sauli taistelee itseään ympäri, onnistui!
Vaavi2010 Puuhakas puhuja 29 marras 2010 #51 Tässäpä meidän pikkuinen tonttu maireine hymyineen. Eilen otettu kuva ja tänään niistä äiti ylpeänä tilasi jo joulukortit. [:D]
Tässäpä meidän pikkuinen tonttu maireine hymyineen. Eilen otettu kuva ja tänään niistä äiti ylpeänä tilasi jo joulukortit. [:D]
Camillainen Sukkela juttelija Huhtimammat 2016 29 marras 2010 #52 Mä tilasin tällaiset kortit ifolorilta [:)]
M mamuska Vauhtiin päässyt keskustelija 29 marras 2010 #53 Laitampa tännekin meidän pikkumurun kuin myös mairean hymyn kanssa tonttupuvussaan, tästä tulee siis meidän joulukortit tänä vuonna. [:)] Kun sais vaan aikaseks tilata ne, että kerkeis lähettää ennen sitä 15. päivää [&:]
Laitampa tännekin meidän pikkumurun kuin myös mairean hymyn kanssa tonttupuvussaan, tästä tulee siis meidän joulukortit tänä vuonna. [:)] Kun sais vaan aikaseks tilata ne, että kerkeis lähettää ennen sitä 15. päivää [&:]
M mamuska Vauhtiin päässyt keskustelija 29 marras 2010 #54 Ja kyllä se pikkutonttu sit myös vähän komensi kuvaavaa äiteetä [:D][:D][:D][:D][:D]
janzu Satasella mukana keskusteluissa 1 joulu 2010 #55 tässä meidän joulutonttu.. yläosaa jouduttiin muokkaamaan, kun tonttulakki sai neidin vain huutamaan[:D]
tässä meidän joulutonttu.. yläosaa jouduttiin muokkaamaan, kun tonttulakki sai neidin vain huutamaan[:D]
Nmnv Vauhtiin päässyt keskustelija 7 joulu 2010 #60 hei kertokaa joku miten saan kuvan lisättyä tänne? Tää uudistus meni vähän sekavaksi mun osalta :D