Syntyneet heinävauvat kuvina

NO NIIN ON ja sitä enempi vaan kypsyy odottamaan omaansa kun kattelee toisten söpöjä vauvoja! [:D]
 
voi jasmiini kuinka suloinen tyttö!! niin kaunis!
muidenkin vauvat ovat aivan ihmeellisiä.. <3

mietin tässä laittaakko meidän poitsusta kuvaa vaiko ei.. [;)]
 
minnikristiina eikö olekin [:D] ja tuuhenee vaan entisestään.

Niin söpöjä ja ihan erinäköisiä vauvoja kaikilla [:)] Olis kiva ihastella lisää muitakin vaavoja!
 
Meijän Jonttu tasan 2vrk vanhana <3 en osaa käyttää tätä konetta ja pienentää kuvaa.. sain vaan tarkkuuden huonommaks :D sorry ;)

 
Heissan!

Tässä olis meidän Paavo viikon ikäisenä mun vanha potkari päällään. On ku raaka banaani! [:D]




Meni vähän rakeiseksi tuo kuva muokkauksessa, mutta kyllä kai siitä selvää saa. [8|]
 
Esim. paintissa on kuvan venytä/viistota toiminto jollon kuvan pienennys onnistuu hienosti kun asettaa samat %arvot leveyteen ja korkeuteen [;)]
 
Kiitos mohomaha ohjeista, mulla on ollu jokaikinen kuva liian isoja tänne [:D] Tässä meijän tyllerö n.12h vanha
 
Durina yritin pistää tytön kasvonpiirteet mieleen jos joskus törmätään neuvolassa, mutta en kyl tie muistanko [:D] Seuraava onkin 30.8 klo 12, koskas teillä? [:D]
Kuvaahan pystyy myös kääntämään myötä-ja vastapäivään niin saa sen oikein päin [;)] kuvien esikatselutoiminnossa hiiren oikealla klikkauksella
 
Voi hele kun tulee tyhmä olo noitten kuvien kanssa mohomaha [:D] Met mennään siihen jälkitarkastukseen 15. ja vauvalla on oma aikansa 19. päivä. Raskauskilojeni myötä voisi sanoa että kun näät sellaisen lyhyen valaan jolla on ylikasvanu "lyhyt" punainen ihan hirveän juurikasvun omaava letti, löysit meidät [:D] Pitäiskin miettiä kampaajalle menoa... [8|] Ja tokihan me voidaan törmäillä muuallakin kuin neuvolassa!
 
Niin voitaiski [:)] Ois ehkä joskus helpompi päästäkki johki kampaajalle kun olis joku joka osais ja viittis kattoo vauvaa sen aikaa [:D] Nytki mulla on hirvee miettiminen mitä teen kun pitäis käydä apteekissa mutta en perkele kehtaa vaunujen kanssa sinne rullailla (märällä ilmalla varsinkaan) ja jos on vielä pitkä reseptijono niin kyllähän toi itkuks heittää varmasti.
 
Ymmärrän [:D] Mä ajattelin viimesellä kolmanneksella että kun oon kerran valas niin en mä kaunista tukkaakaan tarvii. "Käyn sitten kampaajalla kun Teemu on isyyslomalla." Just joo, kävin 3 viikon isyysloman aikana kerran koiran kanssa kahdestaan n.15min kävelyllä ja kun tulin takasin, mua ootti rääkyvä vauva ja kauhistunu isi. En siis uskaltanu heitä toiste jättää kahestaan niin sinne meni ne kampaajahaaveet.... [8|]
 
Takaisin
Top