Pöh, kirjoitin just synnytyskertomusta ja tämä puhelin kadotti koko homman.. No, uusi yritys ehkä vasta kunnon koneelta.
Kiitos kaikille onnitteluista, tämä on kyllä kaiken kivun ja vaivan arvoista, kaikki muu unohtuu kun pääsee nuuskuttamaan omaa vauvaa. Täällä on kaikki hyvin, olen itse toipunut sektiosta hienosti ja pikkuneiti on pieni mutta virkeä. Verensokereita seurataan, kun ovat olleet vähän matalat ja ekat 10 tuntia olikin sen takia valvontaosastolla, tosin onneksi heräämöszä kävi mua moikkaamass. Nyt ollaan siirrytty jo 3 tunnin syöttöväleihin, kun eilen piti syöttää kahden tunnin välein. Saa pullosta luovutettua äidinamitoa ja rintaa siihen päälle, tosin nyt sIn luvan jo ruveta tekemään toisinpäin, kun maito tuntuu pikkuhiljaa nousevan. Eilen myös huomattiin veren trombosyyttien olevan matalalla, joten käytiin eilen tuolla Lastdnklinikan puolella aivojen ja vatsan ultrassa. Mitään vuotoja ei löytynyt, jotdm nyt vaan seuraillaan jaihmetellään mistä johtuu. Jokunen päivä täällä varmaan vielä vierähtää noiden sokereiden ja trombosyyttien vuoksi. Ikä kotiin ja poikia on kova, vaikka käyvätkin täällä joka päivä (ja ovat jo nyt aivan pikkusiskon pauloissa).
Tuonne listaan voi päivittää mulle raskausviikot 38+5.
Ja onnittelut Akinnalle!