Syntymättömän lapsen vakuutus

Kuinka nopeesti ootte OP:lta saaneet vastauksen? Siis postituksesta päätökseen?
 
Ok, eli tällä viikolla vois mullekin tulla päätös *iik*, no ainut mitä pelkään on se että se hylsy tulee mun painosta. Se vaan on jännää että terveydenhoitoalan ammatti-ihmiset (kyllä olen kiusannut niitä :D ) arvioi mun painon silmämääräisesti n. 15kg todellista alemmaksi eli käytännössä en näytä niin isolta kuin vaaka kertoo (vaaoissa siis selvästi vikaa :wink ). Mua henkilökohtaisesti ärsyttääkin vaa'an tuijotus koska mulla nippanappa normi bmi:n alarajalla ollessa sillonen miesystävä sai melkein kämmenet kokonaan peittämään vyötäröä.
 
Mä pyysin sen tarjouksen ja hyväksyin sen verkkopankissa samalla ku täytin siellä terveyskyselyn. Se oli sunnuntai ja tais seuraavana päivänä soida puhelin ja toivotettiin tervetulleeks asiakkaaks.
 
Lähitapiolasta tuli päätös ettei myönnetä. OP pyysi lisäselvityksiä eikä vielä oo ainakaan päätöstä tullu, ku perjantaina laitoin lisäselvityksiä heille.
Päätettiin et jos ei myönnetä, ei osteta koko vakuutuksia vaikka ne vois ottaa ku muksut syntyy. Kyllä tää Suomen järjestelmä on sen verran kattava, ettei tartteta semmosia. Todellisuudes vakuutusmaksukin on sen verran suuri vuodessa, että tod.näk.sen verran menee vuodessa muksujen hoitoon jo muutenkin...
 
Kiitos ihanat mammat teille vinkeistä, niiden avulla mekin saatiin vauvelille vakuutus If:stä! :):Heartpink Mä olen ite sairastellut aina niin paljon, että oon tosi helpottunut kun saatiin vakuutus vauvalle :) Jos se sattuu muhun tulemaan, niin tulee tarpeeseen!
 
Pohjolasta ois myönnetty vaan B:lle vakuutus. Ollaan ilman sitten. Mut ilman vakuutustakin onneks pääsee hoitoon Suomenmaassa :)
 
Siis tä....? Toiselle lapsesta myönnetään vakuutus mut toiselle ei.... Miks näin? :eek:
 
Näkevät ne kuulemma omina yksilöinään kun on kaikki omaa istukka ja kaikki... En ymmärtäny logiikkaa oikein itsekään.
 
Nii just. Mut miks toinen ois saanu vakuutuksen ja toinen ei? Miten mä tän kysymyksen muotoilun ettet loukkaannu.... Kysyn suoraan: oliko toisessa jotain "vikaa"? Anteeks!!! Kuulostaa tosi pahalle... :confused:
 
Haha, ei hätää, en loukkaannu :D
Eli meillä oli niin että A-kaksosella on laajentunut munuaisallas, jota on seurattu. Se on ollut hylkäämisen syynä. Sinänsä ei ole vakavasta asiasta kyse, mutta katsovat rakenteelliseksi viaksi eikä varausvakuutusta voi tehdä rajoituksilla.
 
No mut tosiaan Suomen maksukatto ei oo kun se 670€ ni en mä usko että talous siiheb kaatuu, jos semmosen summan joutuis maksaa keskoshoidoista.
 
Sanna, siinä oot oikeassa et tuo maksukatto ei ole aivan päätä huimaava ja etenkin jos vertaa sitä vakuutuksen + omavastuun eroon! Ja siinä ollaan hyvässä asemassa kun meidän vauvat näillä näkymin syntyy alkuvuodesta niin vuoden loppuun mennessä pitäis kyllä kaikki suurimmat sairaala- ja lääkekulut olla hoidettu, eli yhden vuoden sisällä. Se olis pahempi jos vauva syntyis vaikka marras-joulukuussa ja joutuis maksamaan tältä vuodelta tuon maksukattoon asti ja ens vuodella taas alkais nollasta. Eli nyt istutaan jalat ristissä vielä pari viikkoa kaikki tuonkin takia! :D
 
Millä perusteella hylky voi tulla? Voiko äidin lääkitys olla syynä?
 
Takaisin
Top