Syntymättömän lapsen vakuutus

Pohjola taitaakin olla ainoa firma, mikä myöntää vakuutuksen syntymään asti. Itse olen ottanut Ifiltä, mutta nyt tutkailen vielä Pohjolan mahdollisuutta. Kun jotenkin tuntuu että kattaako tuo Ifin vakuutus nyt kuitenkaan kaikkea mahdollista..
 
Kävin vertailemassa vakuutuksia Pohjolassa, Ifissä ja Fenniassa. Ainakin meillä paras kokonaispaketti saatiin Pohjolasta, hintaa tuli muistaakseni n.390e/v. Vakuutuksissa kannattaa kattavuuden lisäksi ottaa huomioon myös tietysti se, mihin asti ne korvaavat. Pohjolalla max. kulukorvaus oli 200 000 e asti, kun taas Ifillä se oli vain 10 000 e asti. Aikamoinen ero ottaen huomioon että jos tulee vähänkään jotain isompaa toimenpidettä niin tuo 10 000e on aika nopeasti käytetty.
Itse ajateltiin pitää tätä suhteellisen kattavaa vakuutusta ainakin ensimmäinen vuosi. Ja vakuutuksen hintakin tippuu sitten ensimmäisen vuoden jälkeen. Maksan ihan mielelläni tuosta syntymättömän lapsen vakuutuksesta, aika pieni hintahan se on kaikkien muiden kulujen rinnalla.
 
Taas Pohjolasta noin kallis!
Onko teillä omavastuut/osio 100€/vakuutuskausi?
Kun meillä Pohjolasta tosiaan alle 300€/vuosi, kaiken käytännössä kattava. Ajattelin vaan, että onko kalliimmalla hinnalla pienemmät omavastuut tms...
Meilläkin 200 000€ enimmäiskorvaus.
 
on mulla ainakin 100€ omavastuu joka kohdassa. 351 on vuodessa. Onko sulla hammasturva? yhteensä 9 kohtaa mihin vakuutus on?
 
Yhteensä 10.
Hoitoturva (1), Lisähoitoturva (8), Hammasturva (1).

Samalla otettiin henkivakuutukset pariturvana. Se oli 121€/vuosi.
 
Me ei nyt taideta ottaa, ja toivotaan parasta ettei sairasteta ihan joka kuukausi! :rolleyes:
 
Meillä myös vakuutus Pohjolassa ja jotain 400€ luokkaa on. Kaikki mahdolliset herkut hammasturvineen, psykoterapioineen ynnä muineen ja 100€ omavastuilla.
 
Kyllä meillä tuohon n. 390e/v hintaan oli omavastuu muistaakseni juuri tuon 100e / vakuutuskausi, ei ainakaan alle sen. Eli Anjuska86, ilmeisen hyvän sopparin olette sitten Pohjolan kanssa saaneet jos teillä lähes kaiken kattavana 300e/v :)
 
Takaisin
Top