Synnytystä enteilevät oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Felicity
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huh heijaa mikä päivä! Nyt ollaan jo pojan kanssa osastolla ja ihmetellään toisiamme, voi tätä rakkauden ja ihmetyksen määrää:smiley-angelic003

Vesien menosta 4,5 tuntia ja poika oli maailmassa! Siis ilman mitään varoituksia. Synnytys eteni aivan huikeaa vauhtia, ei meinannut kätilö pysyä perässä :) olin jo 4cm auki kyn päästiin laitokselle. Kaikki meni kyllä tosi mallikkaasti ja jäi hyvät fiilikset synnytyksestä. 9 pv tuli etuajassa eikä osattu yhtään odottaa poikaa vielä :)

Kiitos paljon kaikille! :) olin varautunut synnytykseen joka kestää vähintään vuorokauden ympäri. Voin kuvitella miten rankkaa se on, tuntuu että pääsin helpommalla vaikka ei se nytkään todellakaan itsestään syntynyt :grin mies oli hienosti tukena. Vinkkinä muuten että oli todella iso apu kun mies seurasi supistuskäyrää ja sanoi heti kun se alkoi nousta. Kerkesin vetää ilokaasua ajoissa koska sehän ei vaikuta samalla sekunnilla.

Tsemppiä muille tulevaan koitokseen! Jään innolla seuraamaan :)

Täällä alkaa kyllä pikkuhiljaa tuntua sitä, ettei ehkä tarvitse enää kovin kauaa odotella. Tai ainakaan toivottavasti. Aamusta asti ollut jatkuvaa, melko voimakasta menkkajomotusta/polttelua, johon ei edes särkylääke auttanut. Lisäksi kipeitä suppareita tullut jonkin verran ja alakertaa vihloo ihan mielettömästi. Saa nähdä, milloin rupeaa oikeasti tapahtumaan :rolleyes:

Kuulostaa naskali lupaavalta! Mulla supistukset tuntuivat just menkkajomolta ja myöhemmin tuli sitä poltetta :)

Onko Naskalilla uutisia??? :)

Täällä on ravattu vessassa (pissalla) koko eilispäivä ja yö. Yön ajan myös samanlainen olo kuin menkkojen aikaan. Illalla supisteli kivuttomasti mutta oli ollut kyllä tosi touhukas päiväkin.

Nyt sit mietin että peruisko huomisen kynsihuollon (voi perua ilman sanktioo 24h ennen varattua aikaa) vai ottaisko riskin ja pitäis varauksen voimassa :D

Kotona ollaan edelleen yhtenä kappaleena :sad001

Oireet jatkui koko päivän, laimenivat myöhään illasta. Edelleen tuntuu sellaista pientä jomotusta ja polttelua, muttei niin voimakasta kun eilen. Olin kyllä ihan varma, että alkaisi tapahtumaan, kun sen verran kipeätä jo teki. Mutta ei sitten. :sad001

Paha sanoa mitä ton kynsihuollon kanssa tekisi :D Jos olisin sinä Fitnessmamma, ei tarvitsisi miettiäkään perumista.
Meille annetaan näköjään vuoronperään ihan turhaa toivoa :sad001 Mulla on ollut torstain jälkeen liiankin hyvä olo. Edes reipas kävely ei saa mitään tuntemuksia aikaan toisin kuin ennen. Ihan kun ei raskaana olisikaan, ja illalla menen vielä agilityynkin.

Kyllä sitä osaa nyt suhtautua vähän paremmin tähän viivytykseen perjantaina masennuksen jälkeen :D Joka päivä ollaan kuitenkin lähempänä synnytystä ja kiva vaan kun voi näin hyväoloisena sitä odotella :)

Takaisin