Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ei oo sairaalakassi missään vaiheessa! Pakkaan varmaan ku lähtö tulee
Supistelee välillä, mut emmä tiiä mikä on kipeesti ni ilmeisesti ei vielä kipeitä oo. Maha kovettuu ja selkää juilii.
Inhottavimmat on vihlaisut alapäässä, ihan ku sähköisku iskis
Tänään just mietin et pitäis kattoo mitä ottaa matkaan ettei kipeenä tarvi pakata kamppeita. Hygieniatarvikkeet yhteen paikkaan ettei tarvi sit haeskella erivessoista yms. Hoitajalle palkka valmiiksi ja vahitttava että kaapissa ois koko ajan helppoa ruokaa sille varalle. (Käteistä pikaruuan varalle)
Supistellut lupaavasti neljä päivää, että kyllä se sieltä alkaa pikkuhiljaa valmistua lähtöön. Mulla on noin kaks viikkoo aina ollu suppareita ennen h-hetkeä niin vähän varauduttava vaikka aika rennosti aijon ottaa nää viikot.
Nyt 36+1
Mua vähän ahistaa kun tuntuu että sitä sitkeetä limaa tulee tuolta alapäästä melkeen joka pv vähäsen. Tänäänkin yhtäkkiä lörähti suihkun jälkeen. No jospa se ei vielä enteilis synnytystä kun ei kuitenkaan koko tulppa tuu ulos :D Sormet ja varpaat ristissä että pääsis vielä ainakin ne pari viikkoo eteenpäin.