mohomaha
Kommentoinnin ninja
Mulle osu tosi tosi kivat mukavat ja ystävälliset hoitajat Tayssissa. Ja näin sen yhdenkin kätilön joka hoiti tv-synnytyksiä niin vilaukselta [:D] Ohjeistivat siellä hienosti pumpulle ja sit kun olin kotiin lähdössä niin hoitaja kävi jotai kysyy ja sit se katto mun paitaa ja sano että "siis tuleeks sulta NOIN hyvin sitä maitoo?" ku paita oli ihan märkänä alas asti vaikkei vauvaa ollu mailla eikä halmeilla. Ei mulle kyl traumoja jääny, mutta kun tyttö siirrettiin hämeenlinnaan nii ajattelin että tsiisus mikä paikka ja mitkä hoitajat! Kaikilla kyrpä ottassa [8|] Jouduin tappelee niiden kanssa saanko antaa omalle lapselleni oma lypsämäni maitoo, kun "ei sitä voi antaa kun te ootte sieltä tampereelta tullu" Vittu sanon minä! Jos mulla on hämeenlinnan oma pumppu ja välineet ja pullot ja tissitki oon pessy tampereelta siirron jälkee nii miks vittu en voi antaa pumppaamani maitoo omalle lapselleni?! Sit ku aikani vänkäsin asiasta vastaan niin tää tulee sieltä että "no meidän ohjeistus olikin jo vanhentunutta tietoa" VITTU. Mä haluan ens kerrallaki Tayssiin!
Tyttöhän oli "eristetty" siellä teho-tarkkailuosastolla sermin avulla muista vauvoista [:D] Ei varmaan pikkusermit paljoo auta sairaalapöpöjen suhteen ja kun samat hoitajatkin kaikilla vauvoilla. Ja kun oli neljä päivää ollu siellä niin tää samainen hoitaja keksi, että pitäähän sille muksulle oma pesuallaskin eristää, ja kirjotti lapun että TÄMÄ ALLAS ON ERISTYSKÄYTÖSSÄ. Hahaa, paljon se siinä vaiheessa enää autto. Taisivat saada samana päivänä tulokset ettei tytössä oo sairaalapöpöjä.
Tyttöhän oli "eristetty" siellä teho-tarkkailuosastolla sermin avulla muista vauvoista [:D] Ei varmaan pikkusermit paljoo auta sairaalapöpöjen suhteen ja kun samat hoitajatkin kaikilla vauvoilla. Ja kun oli neljä päivää ollu siellä niin tää samainen hoitaja keksi, että pitäähän sille muksulle oma pesuallaskin eristää, ja kirjotti lapun että TÄMÄ ALLAS ON ERISTYSKÄYTÖSSÄ. Hahaa, paljon se siinä vaiheessa enää autto. Taisivat saada samana päivänä tulokset ettei tytössä oo sairaalapöpöjä.