Synnytyskertomukset <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Henniv
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle osu tosi tosi kivat mukavat ja ystävälliset hoitajat Tayssissa. Ja näin sen yhdenkin kätilön joka hoiti tv-synnytyksiä niin vilaukselta [:D] Ohjeistivat siellä hienosti pumpulle ja sit kun olin kotiin lähdössä niin hoitaja kävi jotai kysyy ja sit se katto mun paitaa ja sano että "siis tuleeks sulta NOIN hyvin sitä maitoo?" ku paita oli ihan märkänä alas asti vaikkei vauvaa ollu mailla eikä halmeilla. Ei mulle kyl traumoja jääny, mutta kun tyttö siirrettiin hämeenlinnaan nii ajattelin että tsiisus mikä paikka ja mitkä hoitajat! Kaikilla kyrpä ottassa [8|] Jouduin tappelee niiden kanssa saanko antaa omalle lapselleni oma lypsämäni maitoo, kun "ei sitä voi antaa kun te ootte sieltä tampereelta tullu" Vittu sanon minä! Jos mulla on hämeenlinnan oma pumppu ja välineet ja pullot ja tissitki oon pessy tampereelta siirron jälkee nii miks vittu en voi antaa pumppaamani maitoo omalle lapselleni?! Sit ku aikani vänkäsin asiasta vastaan niin tää tulee sieltä että "no meidän ohjeistus olikin jo vanhentunutta tietoa" VITTU. Mä haluan ens kerrallaki Tayssiin!
Tyttöhän oli "eristetty" siellä teho-tarkkailuosastolla sermin avulla muista vauvoista [:D] Ei varmaan pikkusermit paljoo auta sairaalapöpöjen suhteen ja kun samat hoitajatkin kaikilla vauvoilla. Ja kun oli neljä päivää ollu siellä niin tää samainen hoitaja keksi, että pitäähän sille muksulle oma pesuallaskin eristää, ja kirjotti lapun että TÄMÄ ALLAS ON ERISTYSKÄYTÖSSÄ. Hahaa, paljon se siinä vaiheessa enää autto. Taisivat saada samana päivänä tulokset ettei tytössä oo sairaalapöpöjä.

[8|]tajuukohan ne ihmiset aina että vaikka niille on arkista työtä niin asiakkaalle on aika spessu juttu toi lapsen saapuminen maailmaan...? Joo, pitää kyllä Tayssia muistaa kehua(ainoo et tuntu aika avuttomalta kun niin nopeesti laitettiin kotiin). Ihan mahtava paikka synnyttää ja diggasin ihan hirveenä siitä kun siellä on sukulais-vierailut kielletty[:D] sai sen 2 vuorokautta ihan rauhassa miehen kans ihmetellä nyyttiä...no niin nyt mää taas herkistyn[:o][:D]

Mä en oikein tykänny siitä, kun mulla ei kuitenkaa ollu sitä muksua siinä ja olin yksin huoneessakin välillä kun kaveri kotiuduttiin ja silti EI SAA TULLA. Sit en saanu kännykkää käyttää heti sektion jälkeen kun mulla oli se kipupumppu, nii huonekaveri ärsyynty kun se lankapuhelin siinä pirisi koko ajan ja mulla kesti kauan että sain sen luurin käteen kun piti ensin sänkyä säädellä ja liikuttaa varovasti itteensä [:D] Olihan se hankala sit kun pysty tapaa sukulaisia ainoastaan kahvilassa ja sekin niin että mies tönäs mua rullatuolissa. Ilman miestä ei ollu siis elämää [&:] Olis se eri asia ollu jos mulla ois se vauva ollu siellä kans.

oi että miten ihania tarinoita <3
Kylmät väreet menee ja muistuu se omakin synnytys taas mieleen [:)]

iitsu; nyt on sellainen hetki kun sanoja ei vain tule.... <3
(luin synnytys kertomuksesi)

wuhuhuhuu mikä hoitaja nuori äiti teillä! Mä olisin jo tirvaassu ja lujaa! Tässäkin huomaa sen kun on kyseessä nuori ensisynyttäjä niin joillakin on niitä ihmeen ennakkoluuloja!!!
Mutta antaa niiden olla omassa arvossa[:@][:D][:D]

Takaisin