Tsemppiä paljon!
Oletkohan saanut jo pienokaisen syliisi?

Mulla käynnistettiin esikoisen synnytys tosin päinvastoin pienikokoisuuden/kasvun hidastumisen takia ja kaikki meni melko nopeasti ja hyvin. Supistukset oli aika hurjia heti alusta asti ja nyt jännään jos tämä alkaa ns. luomuna että onko yhtä rajua kun lääkkeillä aloitetut supparit.
Toivottavasti kaikki mennyt sielläkin hyvin
Eipä ole vielä pienoinen halunnut lähteä tuolta masusta

En olisi uskonut, että näin hitaasti asiat etenee. Pelkään, että tätä käynnistellää nyt sitten monta päivää.. En ole avautunut vielä senttiäkään ja kohdunkaulaa jäljellä se 3cm. Eilen tosiaa lääkkeillä suun kautta (cytotec) yritettiin saada supistuksia alkamaan, jotta saatais paikat kypsyy ja ballonki asennettua. Mutta ei, paikat on edelleen täysin epäkypsät ja nyt minulle asennettiin tuonne alakertaa jokin uus juttu "dilapan" jonka tehtävä ois venyttää paikkoja ja siis saada tuota kohdunsuuta auki. Tuota dilapania pidetään n. vuorokausi ja onneksi sain lähteä sen kanssa kotiin. Huomenna siis takaisin osastolle katsomaan tilanne.
Vähän täytyy myöntää, että kismittää tää käynnistys yritys. Jotenkin tuli olo, että hätiköidysti tehtiin päätös käynnistyksestä. Enää ei olis ollu kun pari viikkoa laskettuunaikaan. Vauva voi kuitenkin kaiken mukaan hyvin. Jotenkin tuntuu, että miks asioiden ei anneta tapahtua omalla painollaan luonnostaan.
Mut ei auta vaipua synkkyyteen. Olen onnellinen että pääsin nyt täksi yöksi kotiin lepäämään. Ne sairaalanpedit on nii jäätävän kovat nukkua plus huoneessa pari muutakin synnyttäjää niin kyllä meni valvoessa viime yö

ja kurjaa olla yöt erossa miehestä.. Perhehuone tilannekin tuntuu olevan sellainen, että aivan tuurista kiinni saadaanko sellainen kun vauva syntyy.
Pidetään lippu korkealla, että tämä kaikki nyt sujuisi lopulta hyvin ja saisimme vauvan hyvinvoivana syliin

tapahtui tämä sitten tänää, huomenna tai ensi viikolla