AamuElokuun
Puuhakas puhuja
Meni kyllä ihan joka lusikalline puuroo väärään kurkkuun ku niin nauratti. Esikkokin nauroi kun äitikin :D:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ainoastaan se ei naurattanut, että joku mies oli laittanut synnyttävän äidin kävelemään sairaalaan ja ajanut itse vieressä. Kyllä meillä olisi mennyt ukko kävelemään siinä vaiheessa ja itse olisin kaasuttanut pois paikalta.Joo se leikkaus tunnu missään :D esikoisesta leikattiin, toisesta tuli vaan nirhaumia ja loput vaan plopsahtanut ilman kummempia ”runtuja”:)
Saa nähdä, miten kolmannen kanssa käy.Menikö perätilasynnytys hyvin? Jos ei tuota napanuoraa lasketaMullehan tehtiin episiotomia ihan vaan varuiks ekan aikaan kun oli pt synnytys... vähän turhan iso osa tarjonnassa niin oli saatava ulos ja mieluiten hallitusti ilman repeämiä!
Kätilö ilmoitti samoin tein kun alettiin olla ponnistus vaiheessa että hän sitten joutuu leikkaamaan... lapsi oli kyllä pieni, 2,9kg, olis varmaan mahtunut pää edellä tullessa mutta peba+jalat on pikkasen isompaa kun pää... mut toisaalta hyvä että tuli peppu edellä ku napanuora oli niin tiukasti kaulan ympärillä että siinä ois voinut käydä tosi pahasti jos ois pääedellä syntynyt...
Mä kyllä taasen haluan tasan tarkkaan tietää kaiken ja mahdollisen