Synnytys

Keskustelun 'Laskettu aika helmikuussa 2017' aloitti Olivia82, 17 syys 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Runoilijatar89 Näppärä viestien naputtelija

Olipas erikoinen tilanne naisten osastolla. Lääkärillä oli niin kiire että sormet sisään; sano tyyliin että puhkontaan, vaatteet päälle ja ulos huoneesta. Jäin kuin nalli kalliolle että mitä seuraavaksi. No hoitaja selitti että odotellaan synnärille sopivaa väliä. Eiku odotteleen..
    Klo. 16.30 olin synnärillä jossa valmisteltiin mun paikkoja lääkkeellä ennen puhkontaa. N. Parin tunnin päästä lääkkeen aloituksesta niin kalvot pox. Nyt neljä senttiä auki ja supistuksia tulee säännöllisesti nesteiden kera, inhottava tunne.

2 vrk takana kaikkea tätä. Katsotaan paljon vielä edessä päin. Mies nukkuu synnärisalin sohvalla.. Jotta jaksaa mua auttaa sitten kun the hetki lähestyy.
    • Tykkään Tykkään x 3
    • Optimistinen Optimistinen x 1
  2. Kaku15 Sukkela juttelija Maalisäidit 2020 Helmimammat 2017

Tsemppiä Runoilijatar! Miksi sulla käynnistellään? Esikosta puhkastiin kalvot kun homma ei oikein edenny ja sen jälkeen eteniki tosi nopsaan :) joten toivottavasti sielläki homma nyt etenee! Yritähän saada levättyä ennen loppurutistusta!
  3. Runoilijatar89 Näppärä viestien naputtelija

Radin takia. Eipä tässä saa nukuttua kun suppareita tulee parin min jos ei allekin päin. Teetä ja muuta hereillä pitävää mätötään.
  4. piinamiina Hyväntuulinen höpöttäjä Helmimammat 2017

Tsemppiä, Runoilijatar! Toivottavasti viimeiset sentit tulee vauhdilla. Oot siellä hyvissä käsissä.
  5. niemja Luottohahmo langoilla Kesäkuun äidit 2019 Helmimammat 2017

Tsemppiä runoilijatar!
  6. Runoilijatar89 Näppärä viestien naputtelija

Aamuviideltä laitettu epiduraali. Siihen loppui sitten eteneminen. Pari tuntia isoilla annoksilla lääkkeitä ja jos ei oo mihinkään mennyt niin se ois sektio edessä. Kaikki se on läpikäytävä kun muksu on jääräpää kuten isänsäkin.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 6
    • Optimistinen Optimistinen x 1
  7. Hemppa Kommentoinnin ninja Helmimammat 2017

Harmi juttu ettei etene toivotulla tavalla :/
  8. niemja Luottohahmo langoilla Kesäkuun äidit 2019 Helmimammat 2017

Voi kurjuus runoilijatar :sad001
  9. piinamiina Hyväntuulinen höpöttäjä Helmimammat 2017

Huihuihui! Meillä on osastolle lähtö jo heti aamutuimaan! 20 h päästä kaikki on varmasti jo ohi. Nyt jännittää ja kovasti!
    • Tykkään Tykkään x 18
  10. niemja Luottohahmo langoilla Kesäkuun äidit 2019 Helmimammat 2017

Ihanaa piinamiina ♡
    • Tykkään Tykkään x 1
  11. Overa86 Kommentoinnin ninja Heinämammat 2014 Helmimammat 2017

Mahtava juttu piinamiina:happy: kohta olot helpottaa kun saat vauvan vierelle :Heartred täälläkin vois huomenna syntyä kun on laskettu aika :)
    • Tykkään Tykkään x 2
  12. Overa86 Kommentoinnin ninja Heinämammat 2014 Helmimammat 2017

Mikä runoilijattarella on tilanne? Toivottavasti sielläkin jo vaavi olisi ulkoistunut :)
  13. jenni89 Sukkela juttelija Tammikuun äidit 2019 Kesäkuunmammat 2014

Mie tulin eilen polille käymään ni jäin käynnistykseen. Salit täynnä ni ootellaan vapaata, ja kalvot puhki.. jospa tää tän päivän aikaan tulis ulos :)
    • Tykkään Tykkään x 7
  14. Overa86 Kommentoinnin ninja Heinämammat 2014 Helmimammat 2017

Tsemppiä jenni! Pian on nyytti sylissä :Heartred
  15. niemja Luottohahmo langoilla Kesäkuun äidit 2019 Helmimammat 2017

Tsemppiä jenni, toivottavasti menee sutjakkaan käynnistys! :)
  16. Domino Oman äänensä löytänyt

Tänään 37+6 ja viime yönä herätty klo 3 kipeisiin supistuksiin, jotka tietenkin loppuivat kuin seinään kuudelta. ARG! :/

Oho, väärä ketju :D
    Last edited: 2 helmi 2017
  17. Möhkö Satasella mukana keskusteluissa

No nyt on poksahdellut pikkusia sarjassa;hih.
    Paljon Onnea kaikille :love017
  18. Hemppa Kommentoinnin ninja Helmimammat 2017

Niimpä, ihanaa :)

Runoilijatar89 paljonko sun viimeinen painoarvio oli vauvalle koska poikahan oli ihan normikokoinen? :)
  19. Wadalma Puuhakas puhuja Helmimammat 2017

2.2 oli näemmä suosittu synnytyspäivä :grin Onnea kaikille vauvaantuneille! :dummy: :dummy1:
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  20. Overa86 Kommentoinnin ninja Heinämammat 2014 Helmimammat 2017

Ja mä taisin olla ainoa kellä oli eilen laskettu aika mut eipä bebeä näkynyt :D
    • Tykkään Tykkään x 5