Synnytys

Olipas erikoinen tilanne naisten osastolla. Lääkärillä oli niin kiire että sormet sisään; sano tyyliin että puhkontaan, vaatteet päälle ja ulos huoneesta. Jäin kuin nalli kalliolle että mitä seuraavaksi. No hoitaja selitti että odotellaan synnärille sopivaa väliä. Eiku odotteleen..
Klo. 16.30 olin synnärillä jossa valmisteltiin mun paikkoja lääkkeellä ennen puhkontaa. N. Parin tunnin päästä lääkkeen aloituksesta niin kalvot pox. Nyt neljä senttiä auki ja supistuksia tulee säännöllisesti nesteiden kera, inhottava tunne.

2 vrk takana kaikkea tätä. Katsotaan paljon vielä edessä päin. Mies nukkuu synnärisalin sohvalla.. Jotta jaksaa mua auttaa sitten kun the hetki lähestyy.
 
Tsemppiä Runoilijatar! Miksi sulla käynnistellään? Esikosta puhkastiin kalvot kun homma ei oikein edenny ja sen jälkeen eteniki tosi nopsaan :) joten toivottavasti sielläki homma nyt etenee! Yritähän saada levättyä ennen loppurutistusta!
 
Radin takia. Eipä tässä saa nukuttua kun suppareita tulee parin min jos ei allekin päin. Teetä ja muuta hereillä pitävää mätötään.
 
Tsemppiä, Runoilijatar! Toivottavasti viimeiset sentit tulee vauhdilla. Oot siellä hyvissä käsissä.
 
Aamuviideltä laitettu epiduraali. Siihen loppui sitten eteneminen. Pari tuntia isoilla annoksilla lääkkeitä ja jos ei oo mihinkään mennyt niin se ois sektio edessä. Kaikki se on läpikäytävä kun muksu on jääräpää kuten isänsäkin.
 
Mikä runoilijattarella on tilanne? Toivottavasti sielläkin jo vaavi olisi ulkoistunut :)
 
Tsemppiä jenni, toivottavasti menee sutjakkaan käynnistys! :)
 
Tänään 37+6 ja viime yönä herätty klo 3 kipeisiin supistuksiin, jotka tietenkin loppuivat kuin seinään kuudelta. ARG! :/

Oho, väärä ketju :D
 
Muokattu viimeksi:
Niimpä, ihanaa :)

Runoilijatar89 paljonko sun viimeinen painoarvio oli vauvalle koska poikahan oli ihan normikokoinen? :)
 
Takaisin
Top