Äiti×5
Näppärä viestien naputtelija
Ei kannata oikeesti perustaa synnytysajatuksia toisilta kuultuihin juttuihin sillä jutut paisuu aina. Toki synnytys on raadollinen tapahtuma tietenkin kipuineen kaikkineen ja jokainen kokee sen omalla tavallaan. Se on luotu niin joten eips sitä kannata ajatella liikaa. Itse olen hyvin paljon katsonut synnytysvideoita viimeaikoina you tubesta ihan mielenkiinnosta.
Riski synnytys on mutta kuitenkin se luonnollisin asia eli miksi aatella ja pelätä aina pahinta?positiivisuutta!! Kaikki kipu tuska ym unohtui ja jää taka alalle kun saat palkinnon rinnallesi. ❤
Äiti kohta x 4
Riski synnytys on mutta kuitenkin se luonnollisin asia eli miksi aatella ja pelätä aina pahinta?positiivisuutta!! Kaikki kipu tuska ym unohtui ja jää taka alalle kun saat palkinnon rinnallesi. ❤
Äiti kohta x 4
esikoisen synnytys oli sinällään helppo, koska lääkkeet toimi enkä ponnistusvaiheessa tuntenut kipua...istukan ulostulo oli epämiellyttävämpää kun vauvan 
olin myös hiljainen, pelkkä puuskutus kuului, mies varmaan pelkäsi että huudan ja kiroon hulluna mutta tais yllättyä positiivisesti
vaikka pelko tietenkin on että tässä menee varmaan kaikki pieleen....
Ja varmasti kätilöt ja lääkäritkin sen kuulevat! puudutukseksi spinaali, ei mitään ilokaasuja tai kohdunkaulan puudutteita, viimeksi meni perseelleen vaikka oli muka maailman paras lääkäri sitä laittamaan, sattu ihan helvetisti se laitto. Kalvoja ei puhkaista ennenkuin spinaali laitetaan, ihan kauheeta ne yhtäjaksoset supistukset sen jälkeen omalla kohdalla... luotan siihen että sairaalaan mennessä olen auki jo tarpeeksi
)....Eniten jännittää tällä hetkellä se,että keretään sairaalaan kolmannen päättäessä kolkutella ovelle
joudutaan odottamaan lapsenvahti tai sitten viedään lapset hoitoon ennen sairaalaan menoa... matkaa sinne ei onneksi kyllä ole kuin sen 30km. Toisen synnytys kesti selkeästi vähemmän (6h) kuin ensimäisen(9h) ja ponnistaakkaan ei hirveästi lopulta tarvinut kun vauva tuli ulos