Kyfi1583140
Puuhakas puhuja
Haluisin muuten tietää tästä taysin potilashotellista? Onko sielä pakko pitää omia vaatteita vai onko sairaala vaatteet mahdollista saada myös? Ja mitä se kustantaa se yöpyminen sielä? Ja mites ruoka puoli? :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos vastauksesta, osaatko sanoa vielä voiko potilashotelliin pääsyn evätä se että raskauden aikana on ollut korkeat verenpaineet? (Alapaine 100-112) mulla on kyllä nyt lääkitys käytössä ja pudonnut hienosti 70-80 kohdille jo muutamassa päivässä! Mutta joku vaan joskus pelotteli. Ja sit jos ei pääse sinne potilashotelliin niin onko perhehuone sitten ainoa missä voi mieskin yöpyä? Kun en haluis jäädä osastolle "yksin"..Mun käsittääkseni mitä oon lukenut ja olen itse firmassa töissä niin potilashotellissa yöpyminen menee samaan maksuun osastolla olon kanssa eli siitä ei erikseen laskua enää tule mutta mieheltä se maksaa varmaan sen pari kymppiä/yö ja siihen kuuluu aamupala. Mun käsittääkseni äidille kuuluu aamupala ja lounas ja uskoisin myös joku iltapala, kunto tosin täytyy olla sen mukanen että
Pystyy ruoan itse hakemaan sieltä ravintolasta joka on siinä aulan kulmassa. Ja siellä tosissaan on ihan hotelliaamiaista vastaava tarjonta. Huomasin siellä käydessäni myös että vauvan ensikuvaaminen tayissa syntyneille on ilmaista ja siellä perheonni-osastolla on sellaiseen mahdollisuus ja puitteet, muuta en sitte vielä tiedäkään :D
Kiitos vastauksesta, osaatko sanoa vielä voiko potilashotelliin pääsyn evätä se että raskauden aikana on ollut korkeat verenpaineet? (Alapaine 100-112) mulla on kyllä nyt lääkitys käytössä ja pudonnut hienosti 70-80 kohdille jo muutamassa päivässä! Mutta joku vaan joskus pelotteli. Ja sit jos ei pääse sinne potilashotelliin niin onko perhehuone sitten ainoa missä voi mieskin yöpyä? Kun en haluis jäädä osastolle "yksin"..