Synnytys lähestyy...iik!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mininen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itellä oli tänään taas neuvola vaikka maanantaina vasta oli mutta soittelin sinne siitä kun ollu oudon hiljainen vauveli nyt pari päivää! Mutta tiiättekö.. yllärii se alkaa heti liikkumaan ku lääkärin tuoliin pääset.. noh ei siinä vauva on lähtökuopissa mutta synnytyskanavaa on se 3cm ja olen nyt perjantaina viikolla 37 ja vauvan paino arvio oli 3kg 380g (huh huh) onpa kiva jos joudun ensikkoa puskemaan yli nelikilosena, mut eipä se lääkäriä huolettanu! Se oli vaan sitä että arvioi synnytyksen menevän yli lasketun ajan ja epäili että se syntyy yli 4 kilosena! Miten mä kestän!! on ollut pieniä supistuksia mutta ne ei ikinä kasva kunnon supistuksiksi.. vaikka kuinka sitä vauvalle jankutan että ala tulla jo! No tänään plumpsahti kyllä jotain pönttöön mut enpä minä älynny kattoo että onko se sitä lima tulppaa, mutta noh kyllä kai se sitten tulee kun on valmis! :D Mutta on aina välillä niitä supistuksia ja joskus jopa ilkeeltä tuntuvia vihlasuja alapäässä ja alamahassa!

:grinJee, perjantai ja siivouspäivä...josko myös sit illalla sauna ja... Vai pitäskö "odottaa" arkipäivää ja synnnyttää vasta viikonlopun jälkeen? Mulla tosi vaihtelevia päiviä suppareiden yms. suhteen eli siks myös fiilikset synnytyksestä vaihtelee. Toisinaan sais vauva tulla jo, toisinaan taas sais olla masussa rauhassa, kun olis viel kaikkee puuhaakin tässä ennen lapsen syntymää. Mut tänään tosiaan päivä lähtee käyntiin koirien lenkityksellä ja siivouksellä...

Täällä kans tarkoitus pitää siivouspäivä ja lenkittää koiria koko viikon edestä, kun ei olla koko viikolla uskallettu käydä, kun on ollu niin pirun liukasta. Lisäksi meinasin käydä nyt aamusta vanhempien luona mattopyykillä, jos se märkien mattojen punnertelu sais jotain aikaan :wink. Mies on kyllä koittanu kovasti "pehmittää paikkoja" sen yhden S:n avulla :rolleyes:, mut mitään merkkejä ei edelleenkään ole näkynyt, joten pakko kai alkaa rehkimään oikein urakalla sit noita siivoushommia!

Jaahas eilen sitten seksin jälkeen vessassa käydessä irtosi hieman limatulppaa... :D oisitte nähny miehen ilmeen kun näytin sille n 5 cm. pituista räkäjojolta näyttävää limaa :laughing021

Tänään sitten soittelin niistä sappiarvoista ja eivät olleet vieläkään tulleet :o vaikka eilen labrasta sanottiin että ois pitänyt eilen iltapäivällä jo olla valmista... Rasittavaa tälläinen odottelu ja ihmettely... Kun pelkään et jos onkin jotain alkavaa raskausmyrkytystä ja tilanne ehtii pahentua ennen kuin saan mitään tuloksia... Käskivät soittaa puolen päivän jälkeen uudestaan.

Täällä myös tänään tarkoitus siivoilla kun miehen vanhemmat tulee huomenna kylään, vaikka just viime viikolla tein kunnon parin päivän siivouksen niin taas täytyis imuroida ja pyyhkiä pölyjä.

Niin ja tänään tosiaan Rv 39+0, mahtavaa! Täällä mennään kuulemma yliaikakontrolliin kun on Rv 41+5 eli 18.12. Kiirus tulee jos vauvan kanssa haluun ennen joulua kotiin :D

Jei..rv39 kasassa..aamu aloitettu siivoomisella..matot pihalle ja ynm..ihanaa kun tulee viikonloppu..tänään yksi VAIN yksi tiukka vatsan kovettumis ilmentymä..sais kyllä tulla lisää ja tiukempia :p

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

39+0 täälläkin. Eikä mitään uutta. Pah. Tyyppi on varmaan vielä kolmen viikon päästäki tyytyväisenä yksiössään :P

Nyt on haettu apteekista ummetuslääkettä..josko hieman auttaisi oloa..sekin voi ehkä hieman lykätä synnytyksen käynnistymistä jos on ressi päällä..vaikkakin ressin syy on suolen toimimattomuus :D murheet ne on minullakin :p
Onko kukaan huomannut muuten iman mahan kohdalla että kun istut mahdollisimman suorassa niin maha törröttää vaikkapa vasemmalle..mun maha ei oo symmetriassa :) ja napa on hävinny..lapset ihmettelee mihin äidin napa on karannut

Tervetuloa aarnikratti ja tsemppiä sektioon!

Soffille tsemppiä raskausmyrkytyksen sekä sairaalassamakoilun kanssa

Onpas Mirkkulilla ollut kummallinen kokemus. Hyvä, että pääsit kuitenkin näytille varmistumaan lapsivesiasiasta.

Täällähän alkaa itse kullakin olla jännät ajat käsillä!

Täällä siis keskiviikkona alotettiin käynnistys vauvan ison koon vuoksi. 24 h oli ballonki haarovälissä ja se sai yhdessä todella ronskin sisätutkimuksen kanssa aikaan aikaan 9 tuntia kipeitä supistuksia muutaman minuutin välein. Alakerrassa vaan ei tapahtunu yhtään mitään :mad:... Sitten jatkettiin cytotexillä, joista eka annos sai supistuksia aikaiseksi noin 2 tunniksi ja toka annos noin tunniksi. Sen jälkeen ei mitään. Lopputulos: alakerrassa ei tapahtunut yhtään mitään :mad:! Nyt pistivät mut viikonlopuksi kotiin "lepäilemään" ja maanantaina jatketaan häätöyrityksiä :smiley-angry016. Kohta aletaan meinaan olemaan sektiossa ihan jo vauvan painon vuoksi. Voi &%¤ :smiley-angry019!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Herranjestas LittleMyy!! Sullahan ollut hirvittävän tapahtumarikasta, jaiks!! On se sitkeä sissi, kun ei vaan noista keinoista huolimatta ala tulemaan. No yritä rentoutua yli viikonlopun, niin jospa sitten :):thumleft

Täällä eilen illalla ilmaantui uusi tuttavuus mulle, nimittäin paha olo! Etoi illan suussa, mutta se meni ohi, kun kävin saunassa ja söin hernekeittoa :grin Sen jälkeen aika kipeä menkkajomosuppari ja toiseen heräsin klo 02. Teki kyllä kipiää, mutta siihen jäi taas.

Olen yrittänyt miehelle vinkkaista tuosta kolmannen ässän hyödystä, mutta ei oikein ota tulta "munille" :laughing001 mun ehdottelut..

Täällä myös tuntuu olevan hiljaisempi vavva ja mulla pelko siitä yli nelikiloisen synnyttämisestä....

Tsemppiä LittleMyy! Kyllä se vaavi sieltä ulostautuu, tavalla tai toisella :)

Mä ite sain mun labratulokset, vihdoin ja viimein... Ja kaikki oli hyvin, ihan niin kuin arvelinkin :) että eipä tässä itekkää vielä osastolle pääse...

Paljon tsemppiä LittleMyy! :) Kohta on pienoinen sylissä, tavalla tai toisella :love2

S_uski: Hyvä kuitenkin että kaikki on kondiksessa! :) Kyllä se vauveli sieltä tulee, vaikka odottavan aika onkin toooosi pitkä.

Tällä viikolla olen joka päivä sattunut kattomaan kelloo kun se on näyttänyt 13.13, olisikohan tuo joku enne? :grin

Heh, täällä ei auta vihjailla miehelle tosta s:stä yhtään (siivousta ja saunaa saan kuulemma harrastaa vapaasti :grin), mutta mies ei halua millään että vauva syntyis vielä, koska haluaa töistä just tietyt viikot vapaaks (joulun yli, niin saa 2 viikon sijasta 3 viikkoa). Noh, ei kai mullakaan niin kiire olis, kun olo on mitä mainioin ja hommaakin ois, mutta kyllä sitä pientä vähän jo kaipais <3 :)

Tsemppiä Little Myy:lle ens viikkoon!

muoks :p

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä Myylle!!!!
En tiiä johtuuko tän päiväisestä siivoomisesta mutta aivan hirvee viiltely kipu iskeny tuonne alapäähän..jotain aivan kamalaa :eek::eek:
Olis kiva että tulis semmosta kipua tai jomotusta mikä edistäs tuota kohdunkaulan tilannetta..ei mitään hajua onko siellä tapahtunut mitään..kerran se on tarkastettu mutta siitäkin on jo varmaan 2, 5 kuukautta aikaa :( kauhee kun oikeen toivon että jotain tapahtuis..no kumminkin hyvässä mielessä :D:D

Moikka pitkästä aikaa!

marzi, mulla myös maha on "toispuoleinen", vauva viihtyy tosi hyvin mun vasemman kyljen puolella. :) Eli aina kun istun niin mahan vasen puoli on selvästi korkeampi kuin oikea puoli.

Mullahan laskettu aika siirtyi marraskuun puolelle, ja näin ollen tänään on rv 40+0... Mutta ei mitään tuntemuksia. Eikä ole näkynyt limatulppaakaan. Ollaan kokeiltu saunan ja siivouksen lisäksi sitä kolmatta ässää, ei ollut vaikea saada miestä innostumaan, mutta eipä ole ollut mitään vaikutusta. :(

LittleMyy ja Aeria, millaisia painoarvioita teille on siis annettu? Täälläkin arvioitiin viime viikolla neuvolassa jo yli nelikiloiseksi, ja olen yrittänyt sanoa että se pelottaa mua, mutta eipä sillä ole mitään vaikutusta. Mulle kerrottiin, että täällä kutsutaan yliaikakontrolliin ilmeisesti vasta 41+6, en tiedä voisinko tuon koon puolesta vaatia että pääsisin aiemmin?

Takaisin