Synnytys lähenee

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Huli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä Cocolle !

Mite täs ite jaksaa ootella et saa nyytin sylii :grin Ois kyl kiva ku tietäis itekki päivän ja kellonajan millo syntyy ku tää on yhtä kyttäämistä ja oottelua vaa.. :confused::rolleyes:

Joo olis kiva tietää et milloin suunnilleen muksu haluis ulos tulla ettei tartteis kytätä ihan kaikkia oireita ja kolotuksia ja kuvitella että toi vois ennakoida synnytystä, mun puolesta tää sais syntyy kun on täysaikanen eli muutaman viikon päästä tervetuloa mahanulkopuolella( vaikka harvoinpa ne taitaa äitin toiveita kuunnella:rolleyes:)

Cocolle tsempit täältäkin, varmasti kaikki menee hyvin!:) Mutta ymmärrän kyllä jännityksen tunteesikin, iiks, nyt se tapahtuu!!:grin

Mistähän johtuu kauhiat kivut ja vihlonnat häpyluussa ja siitä alapäähä asti? Rv 38+0 menossa ja iha meinas itku tulla kun niin otti ristus kipiää :( ja nyt ollu samanlaista aina kun istunut. Kävelyssä myös tuntuu samanlaista kipua. Ja kun housuja laittaa jalkaan. Nukkumisessa myös kun käännän kylkeä niin hyvä ettei itku tule :(

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app

^ täällä ihan samanlaista kipua ollut muutaman viikon, ja tosiaan sattuu niin paljon että itku tulee. Viimeksi lääkäri sano että on ihan vaan liitoskipuja. Ja jotenki liitty myös siihen kun luut liikuskelevat tehden vauvalle tilaa tulla ulos. Ton viimisen värssyn siis luin jostain, ja en tiedä kuinka paljon pitää paikkaansa.. :)
Ja nimenomaan mulla toi kipu häpyluussa ja sitten lisäks vielä nivusissa, ja yöllä kyllä kylkeä kääntäessä sattuu ihan yhtä paljon kuin päivällä kävellessä yms :confused:

^^ Liitoskipuja noi on. Täällä alkoi jo ennen puoltaväliä. Välillä vaikeampia viikkoja ja päiviä ja välillä parempia. Mutta ei sun montaa viikkoa tarvi enää kärsiä :)

Toiv ei juu. Tiiä mitä sit teen jos yli menee varmaan räjähdän tjn :p sais jo kyl niin syntyä kaikki muutenki valmiina vauveli enää puuttuus :)

Peljästyin yöllä taas kun heräsin puol 4 pistävään,pitkää ja viiltävään kipuun joka tuntui oikealla puolella. Aattelin et nytkö?:) mutta pisteli vain tuon kerran.mitä liä sit olikaan? Vauva kyl raunhoittunut vaikka välil tuntuu kyl liikkeet. Josko hän rauhoittuu hetkeä ennen synnytystä?

Mä olen niin pessimistiseksi tullut tän viikon aikana,että tuskin tää vauva lähtee yhtää etuajassa tulemaan vaikka niin sairaalasta varoiteltiin.ihan varmasti saan loppuun asti (ensiviikon/suunniteltu sektio,onneksi)kärvistellä näiden kipujen ja tuntemusten kanssa.pahinta on kun koskee tuonne pyllyyn aika-ajoin.onko se supistus vai vaan liitoskipuja...menee kuitenkin aina ohi kun vähän aikaa kestää sitä tuskaa.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mullakin tuntuu tuolla häntäluun tienoilla ja pakaroissa välillä (varsinkin iltasin) sellasta pientä särkyä/vetoa. Mulla se ei oo kuitenkaan mitenkään tuskasta. Oon vaan ihmetellyt mitähän se on. Kai jotenkin liitoskipuihin liittyy?

Mullakin sillon synnytystapa-arviossa varoiteltiin, että luultavasti syntyy jo ennen laskettua. Tänään rv 39+1 ja luulenpa että yli mennään.....

Siskolle oli sanottu kolmannen kohdalla että tulee rytinällä ja paljon ennen laskettua. Vajaa 2 viikkoa meni yli :) Iik, mulla lääkärikäynti parin tunnin päästä, toivottavasti alakerrassa on tapahtunut jotain edistystä!

Taas samaa pistoa masussa kun olin päikkäreitä ottamassa uh. Ja tuntuus olevan paineen tuntua jo alhaalla. Mana ois neuvola käynti toiv ois hyviä uutisia jo laskeutumisesta. :)

Tässähän joutu ihan synnärille soittamaan äsken.nimittäin koko viime yö oli epäsäännöllisiä supistuksia ja illalla tuli tod.näk limatulppaa.tätä epäiltyä limatulppaa on tullut tänää aamulla ja nyt päivällä lisää sekä mukana tosivähän verta.
Ohjeistus tuli synnäriltä,että kuulostellaan jos tulisi säännöllisiä supistuksia ja sitten tervetuloa vaan paikan päälle!katsotaan onko synnytys alkanut ja jos on ni sitte vaan leikkuriin.
Nyt alko oikeesti jänskättää!!voiko olla,että mun pikkuinen oikeesti syntyy ihan näinä päivinä?!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Jänskää!!!
Voi kun kiva et joku pääsee tositoimiin, käy raportoimassa jos/kun homma etenee. Jee lisää heinävauvoja maailmaan!!

Täällä myös ollu pinkeä alavatsa koko päivän. Ollut myös huonoa oloa ja väsymystä ja wcssä saanu ravata vähän väliä :) saispa tuo pikkunen jo kyl tullaki ;)

Niin ja lisäys edelliseen paineen tuntumaa myös ollu alavattassa koko päivän :)

Mä olen yrittän tehdä kaikkeni, että synnytys lähtis käyntiin, mutta ei mitää tuntemuksia. Tänäänkin pakannu, kun muutto viikon päästä ja pesin uunin, mikä ei ollu ihan helppo homma tämän mahan kanssa. Eilen myös pakkasin ja imuroin ja tietysti tohon vielä päälle lenkkeilyt koiran kanssa, mutta ei mitään :eek: No täytyy vielä tänään siivoilla ja pakkailla lisää ja käydä saunassa, jos sitte alkais tapahtua:)

Takaisin