Synnytys lähenee ja jännitys tiivistyy..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gemini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tuota tommosta joka on pelkkää lehteä on vaan tuola ruohonjuuressa, normi kaupasta saa sitä clipperin vai minkä onkaan jossa on lehteä vaan 50% ja sit jotain vadelman makuesanssia jne

Sitä voi tilata tuolta ruohonjuuresta, niiten nettikaupasta

Tai sitten voi vaan kerätä niitä vadelmanlehtiä ja keittää teetä:)-takuulla aitoa kamaa...
en oo kyllä kokeillut (luotto mennyt kaikkiin poppaskonsteihin synnytyksen jouduttamisessa:rolleyes:), mutta varmaan kannattaa "hiostaa" niitä lehtiä hetken ennen. murskata solukkoa ja laittaa johonkin purkiin pariksi päiväksi.
vadelmaa kuitenkin kasvaa joka maailmankolkassa?

mulla on tota satarossasta vadelmaa ja se ny maistuu mun suuhun lähinnä rehulle...hunajaa ja kanelia kuluu ja oon ny jo uittanu siä jotain earl grey -pussiakin seassa et sais vähän jotain makua o_O tänään en oo viä kyenny koko teehen,hyi.

taas uus iso arpi bongattu...näyttää maha kohta siltä kun olis saanu siihen ruoskaa ja tullu juovia ja mustelmia :confused:
riittäs kyllä jo!!!!

Mulla repes maha ensiodotuksessa sellaisille komeille tiikerin-raatelujäljille, näytti siis ihan kun iso tiikeri olis hyökännyt vatsan kimppuun takaapäin:rolleyes:- mutta kyllä ne hiipuu sitten aikanaan! ottaahan sitä ihmiset tatuointejakin kaikista merkittävistä elämänkokemuskistaan..voisko näihin "ilmaisiin kuviointeihin" suhtautua samalla antaumuksella?

oi että, on taas optimismi kukassa tänään:grin (ennakoisko jotain..:eek:)

Hah, mä menin ostamaan ruohonjuuresta clipperiä. :D Mutta tää on kyllä hyvää, ja kyllä mulle se 50% aitoa kamaa kelpaa.

^täällä samaa.yyh.kaikkee sitä tässä epätoivossaan kokeilee.vähän veikkaan ettei ton juomisella oo oikeesti yhtään mitään merkitystä o_O

Niin ja ku ei voi ikinä tietää tosiaan vaikuttaako tommoset vai ei... Mutta ite yritän ajatella että synnytys viivästys ja olis vielä kamalampi ilman näitä teejuomia ja akupunktuureja :D Ainakin tiedän tehneeni kaikkeni päinvastaseen suuntaan ja toivon parasta! :)

Nyt muuten pistelee ja kouristelee maha välillä siihen malliin et saa nähdä mitä tästä yöstä tulee...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Nyt kyllä jännittää... Supistelin koko yön ja sain vaan kaks tuntii nukuttua. Nyt sit tänään aamulla viimeisellä lääkärikäynnillä lääkäri sanoi et luultavasti ihan piakkoin alkaa synnytys ja voi olla et tänään jo sairaalaan! No nyt oon ainaki sinne matkalla akupunktuuriin niin jospa se olisi vielä piste iin päälle! :)

Täälläki peukut pystyssä synnytyksen alkamiselle!! :)

Sent from my SM-C105 using Vau Foorumi mobile app

mulla kaoyön supisteli mutta aamun tullen taas helpottui ja nyt ei sit taas juuri mitään. Todella turhauttavaa

Muakin turhauttaa tää joopas eipäs touhu :/ Paikat auki saman verran kun 4h ennen esikoisen syntymää mutta nyt kalvot ehjät ja vedet tallella. Eilen aamulla lääkäri sano, että hyvin tuntuu pää kun kokeili tilannetta. Nyt jos jotain touhaan niin tuntuu painetta ja supustelua mutta kun istun alas ei tunnu enää mitää.

Toivotaan helkky85, että sulla on nyt tosi kyseessä!!

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Voi sua Persikka :Heartred Miten se ei nyt ymmärrä lähteä tulemaan sieltä...o_O
Paljos sulla oli niitä viikkoja nyt?

Toivottavasti teillä persikka ja suspaus nyt lähtis käyntiin, pidän kans peukkuja! On se vaan todellakin ärsyttävää tollainen jahkailu kun ei voi supparit kunnolla lähteä käyntiin :) Mulla tuli taas kotimatkalla bussissa ja kotona vähän suppareita mutta ei vielä silleen kunnolla. Mutta nyt yritän vähän siivota, jospa se auttais kans. Oon vaan niin poikki et haluaisin vaan kaatua sänkyyn!

Mulla on nyt viikkoja 38+5 eli aikaa on vielä mutta kun esikoinen syntyi 37+0 ja nopeaa niin nyt oon varmaan sen takia niin kärsimätön :)

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Mulla kans esikoinen synty aikasemmin ja nopsaa, niin kärsimätön tahon olla. :) Taitaa ne vaan kaikki synnytykset/lapset olla erilaisia.

Takaisin