Synnytyksestä toipuminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mannaryyni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olo on jo niin hyvä kun olla ja voi mutta edelleen tihuttaa jälkivuotoa. Sais jo luvan loppua kokonaan! ihana näin helteillä olla pikku side housuissa kun vois olla jo ilmankin

Musta tuntuu et mahaa on tullut takaisin? Perhana soikoon! Enkä edes syö tarpeeks... :sad001 No se ei tietenkään ole hyvä asia mutta mistä helkkarista tuo maha sitten on taas paisunut?

Mulla ei kukaan puhunu mitään saunasta, joten kävin jo kolmantena päivänä synnytyksestä....

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Mulla on sellanen olo kun en ois ikinä synnyttänykään! Tää on niin ihmeellistä! En olis ikinäikinäikinä uskonu että sen kamalan synnytyskokemuksen jälkeen voin toipua näin nopeesti ja hyvin! Kunto on vielä mitä on mutta ei sen väliä kun olo on mitä parhain :)

Välillä on pitkään aivan normaali olo eikä mitään särkyjä, sitten saattaa yhtäkkiä taas tulla. En oikein tiiä kauan pitäs vähän niinkun "varmuuden vuoksi" syödä särkylääkkeitä sektion jälkeen, miten ootte muut sektiossa olleet syöny?
Joka päivä oon toistaseksi ottanu buranaa ja panadolia, eilen tuli vko täyteen leikkauksesta.

Mulla menee nyt entiset shortsit jalkaan kun lauantaina ei vielä menny! !! Täytyy aamulla käydä vaa'alla. Uskomatonta tää vartalon palautuminen. Pukamat ei kutise enää NIIN paljon, mutta ne jotakuinkin seitsemän tikkiä kutisee

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Ainiin, kyl mullakin toi yks pukama tuolla kurkkii. Ei sen enempää vaivaa ainakaan vielä mut sormella tuntuu. Lisää seksikkyysfiiliksiä mukavasti:oops:

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Mimii mä lopetin kaikki särkylääkkeet kuudennen päivän aamuna. Kävin sillon vaunulenkillä ja kun sen jälkeen ei tuntunu missään niin päätin jättää lääkkeet pois etten syö niitä ihan turhaan :)

Mimii mä lopetin kahdeksantena päivänä leikkauksesta. Mut siihen sainki tilalle antibiootit. Kuuri loppu tänään, et jos nyt sais oikeesti sulkee ton lääkekaapin edes hetkeksi..

Mä lopetin särkylääkkeet neljäntenä päivänä leikkauksen jälkeen ja kuudentena päivänä oltiin ekal vaunulenkillä. Kyl tää toipumisnopeus on ihmeellistä.

Mä oon kans ihmeissäni kuinka vähän tää leikkaushaava on rajottanu mitään tekemisiä, kun kaikkialla toitotettu että sektiosta on niin pitkä toipumisaika jne. Musta tuntuu et tääl palstallaki yhtä hyvin ellei paremmin on toipunu sektiossa olleet kun alakautta synnyttäneet.

Vuotoaki olla yllättävän vähän, ja mietinki just että jos tää on kohta kokonaan ohi, niin mitenköhä pian uskaltaisi veteen mennä, uimalan tai järvi o_O
Pitääkö oottaa jälkitarkastukseen... Voihan se olla et tässä on vielä joku tulehdusriski aika suuri.

Kuumetta pukkaa edelleen ja tulehdusarvo jo 200. Eli edelleen antibioottia suun kautta ja suoneen. Onneks vauva on tyytyväinen :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ei tietoa. Mitään kipuja mulla ei oo. Kuumekin laskee särkylääkkeillä. Kohtu ultrattiin tänään ja se oli kuulemma siisti. Eli ei ylimääräisiä roippeita. Jos tulehdusarvo vielä jatkaa nousua, ni sit kuulemma otetaan rtg-kuvia ja tutkitaan tarkemmin.
Olo mulla on ihan ok, kun särkylääkkeet vaikuttaa.

Ohhoh! Melko outoa... No toivotaan et selviää pian ja paranet myös pian!!

Hannastiinalle paranemisia!!

Mulla on jälkivuotoa edelleen ja nyt siis 5 viikkoa synnytyksestä o_O. Taitaa siis kestää "luvatun" 5 viikon yli. Huipuinta on kun ei edes pikkuhousunsuojiin voi siirtyä jos välillä holahtaa enempi...:confused: Eli tavallisilla siteillä mennään. Voi perkule, loppuis jo. Pukamat on senttäs pienentyneet, mut kokonaan ne ei tuu häviämään, tiedän sen. Vois sitä seksiäkin sit pikkuhiljaa jos toi vuoto jäis pois ja myös uimaan haluaisin...

Miul ois jälkitarkastuksee reilu 2vkoa.. :( Kohtutulehdukset, epihaavan tulehdukset, kaavinta koettu josta ny jälkivuotoa ja torstaina sit tabletit persiisee jotta saatii supistuksia aikaa.. Ja senki takia nyt vuotoa ja kohdun kaulas yks tikki kaavinnan takia.. Että näinköhä pääsee ees koskaa palaamaa normaaliin.. Ens to on kontrolli jos nähää onks hyytymii kohdus viel vai pitääkö tähystää ja mitenköhä pitkää sen jälkee menee toipumisessa? :/ 26.6. ois ollu kiva saada lupa tehä kaikkee kivaa ja kiellettyy..

Voi Mannis! Tärkeintä on nyt kuitenkin että toivut hyvin eikä jää mitään pysyviä ongelmia! Tsemppiä :)

Takaisin