Niin ja tuosta suoliston muljahtelusta... siinähän menee jonkin aikaa vissiin että kaikki sisäelimet "vetäytyy" taas omille paikoilleen ton masuasukin jäljiltä, voisko se olla että sen aikaa kaikki kuplinnat suolistossa tuntuis herkemmin koska sekin tunne hävisi esikoisen jälkeen jonkun ajan päästä.
Asiasta kukkaruukkuun.. kun kaikki muut tuntuivat tässä talven aikana saaneen painoa alas niin minulla se kovan herkuttelun johdosta nousi takaisin aina kuuteen ylikiloon lähtöpainoon verrattuna :/ nyt minulla on kolmessa kuukaudessa pudonnut 6,5kg! Eli olen vihdoin alle lähtöpainon. :) tämä tosin johtuu "raskauden" aiheuttaneista ongelmista...
Toisin sanoen, en kestä enää isoa osaa viljoista (syön nyt gluteenitonta), laktoosi-intoleranssi oireilee on herkemmin, karkeissa joku aiheuttaa minulle ripulin, olen tullut allergiseksi/yliherkäksi teipin ja laastarin liimalle, myös jostain saan taiveihottumaa..kaikki tämä tuli kuin puskista enkä ollut moisesta ennen tätä kuullutkaan.
Tosin kokonaisvaltaisesti voin paremmin kun vain muistan olla syömisteni kanssa tarkka. :)