Itsellä poika syntyi 4.11.2012, raskauskiloja tuli se n.14kiloa, kuusi jäi jäljelle kun synnytin ja nyt on niistä mukana kolmisen kiloa. Itse olen jo käynyt spinningissä ja jumpissa tammikuun alusta alkaen, mieli olis vetänyt jo joulukuussa, mut onneks salikortti oli tauolla loppuvuoteen asti :D Itse koen oloni tosi hyväksi ja terveydenhoitajakin jälkitarkastuksessa totesi että ei uskois et oon 2kk sitten synnyttänyt, nythän siitä on se 12 viikkoa! Olen palautunut siis tosi nopeata. Synnytys kesti alle 6h, mikä on vähän ensikertalaiselle, luomuna jouduttiin vetämään, tosin oli helppo synnytys vaikka imukupilla piti ottaa vauva ulos. Kahteen viikkoon en kunnolla istunut mutta muuten tosi nopea palautuminen. Terkkari neuvolassa epäili että vahva tekijä miksi palauduin niin nopeata + että synnytys ei ollut paha, oli raskauden aikainen liikunta+ että olen ollut jo sitä ennen hyvässä kunnossa (mutta ei tietty takaa, mutta on avuksi). Joten ei kait ne turhaan painota raskauden aikaista liikuntaa, se on sitten jokaisen oma päätös millä tavalla sen toteuttaa. Itse jouduin viimeisellä raskauskuukaudella luopumaan rakkaista lajeista, mutta silloin olo oli jo sen verta tukala että kävelylenkit riitti kyllä :D Mutta olen ollut kyllä tyytyväinen omaan palautumiseen ja jos ei tuota rakasta todistuskappaletta olisi, niin en kyllä itekään enää uskois että oon synnyttänyt :) Saas nähä jos joku päivä nro 2. tulee, että meneekö yhtä mallikkaasti :D Mutta nyt nautitaan taas liikunnantuomista iloista kuin myös rakkaasta nappisilmästä!