Lejon
Vauhtiin päässyt keskustelija
Miten teillä on lähtenyt synnytyksestä palautuminen käyntiin ja ootteko seuranneet, paljonko esim. painoa jäi sairaalaan? Mulla on lähtenyt palautuminen hyvin käyntiin. Sunnuntaina, kun kotiuduttiin olin vielä aika hellänä ja jouduin kaupassa miehelle sanomaan koko ajan, että älä mee niin kovaa. Innostuin myös kotona ensimmäisenä päivänä hääräämään vähän liikaa ja se otti voimille. Tällä viikolla onkin ollut jo paljon parempi olo. Välillä tikit kinnaa, mutta pääasiassa pystyn olemaan ihan normaalisti, istumaan kovalla keittiöntuolillakin ilman ongelmia. Ruoka ja vatsan toiminta on mulle ongelmia. Vaikka yritän syödä koko ajan ja isompia määriä, mulla on koko ajan joko nälkä tai sitten vatsa menee sekaisin noista isommista määristä. Olen surutta ottanut energiaa nyt sitten myös esim. suklaasta, mitä en yleensä juuri koskaan syö. Huomaa kyllä, että imetys vie älyttömästi energiaa.
Mulle tuli kokonaisuudessaan 9kg painoa, joista sunnuntaina kotiutuessa oli jäljellä 2. Tänään aamulla vaaka näytti tasan tarkkaan niitä lukemia, joista ennen raskautta lähdettiin. Kroppahan onkin sitten hyvin toisen näköinen. Vatsa on löysä ja pömppö, ja luultavasti myös jaloista on lähtenyt lihasmassaa.
En ole päässyt ulkoilemaan vielä juurikaan. Meidän vaunut on vielä matkalla, joten ei ole niin yksinkertaista lähteä ulos. Olen päässyt tähän mennessä postilaatikolle ilman vauvaa :D En jaksaisikaan mitään lenkkiä vielä tehdä, mutta olisi kiva sen verran käydä ulkona, että saisi edes vähän raitista ilmaa. Toivottavasti ne vaunut tulevat pian niin päästään esim. lähikauppaan pienen kanssa. Yksin kun ei vaan tule lähdettyä, vaikka voisihan mies vauvaa pienen hetken katsoa.
Mulle tuli kokonaisuudessaan 9kg painoa, joista sunnuntaina kotiutuessa oli jäljellä 2. Tänään aamulla vaaka näytti tasan tarkkaan niitä lukemia, joista ennen raskautta lähdettiin. Kroppahan onkin sitten hyvin toisen näköinen. Vatsa on löysä ja pömppö, ja luultavasti myös jaloista on lähtenyt lihasmassaa.
En ole päässyt ulkoilemaan vielä juurikaan. Meidän vaunut on vielä matkalla, joten ei ole niin yksinkertaista lähteä ulos. Olen päässyt tähän mennessä postilaatikolle ilman vauvaa :D En jaksaisikaan mitään lenkkiä vielä tehdä, mutta olisi kiva sen verran käydä ulkona, että saisi edes vähän raitista ilmaa. Toivottavasti ne vaunut tulevat pian niin päästään esim. lähikauppaan pienen kanssa. Yksin kun ei vaan tule lähdettyä, vaikka voisihan mies vauvaa pienen hetken katsoa.