Mulla on sulle valokuvaajan vaimokkeena vastaus: hyvä kuvausassistentti ja Photoshop :D kuvauksen ajaksi ylimääräinen roina pesuhuoneeseen ja siivotaan se ko. huone. Näin ainakin omassa blogissa. Tosin meillä on musta nahkasohva jo koirankin takia ja vasta eka lapsi. Enkä IHAN ole 20v (35)...
Kai se on ihan siitä kiinni miten kuvan rajaa :-) kyllä meilläkin on kulmia joista sais rajaamalla ihan kelpo otoksia...kaikki sen rajauksen ulkopuolella onkin sit rempallaan ;-)
Ei ne blogikuvat varmaan ihan vastaa todellisuutta. Hauska ois kyllä semmonen blogi, jossa ois kuvia hikisestä pieruverkkarimammasta, jonka laps huutaa pää punaisena ja kämppä on ku pommin jäljiltä. Semmosta vois ihan lukeakin... Too big to be me on ainut kiva blogi, jonka oon tähän mennessä löytänyt netin syövereistä ja jota oon seurannu useamman vuoden :)
Meillä on tällä hetkellä siistii kun siivosin/vaihdoun järjestystä eilen, Wuhuu!! Nyt vois ottaa kuvankin Mutta siis, meillä asuu tänä vuonna 17, 13 ja 11 täyttävät naiset meidän lisäksi, impossible pitää tiptop-järjestystä yllä! Tyttöjä kiinnostaa huolehtii omasta ulkonäöstä kuin kodin siisteydestä enkä minä halua olla nalkuttava äiti..
Pivi, siistiähän teillä. Meillä on kans samanlainen (tai kakskin) vaatekasaa sohvan nurkalla. Helppo heittää siihen vaan ja nopeasti sulautuu maisemaan, ettei edes kiinnitä huomiota enää
Itseä vartenhan se koti on! Jos muita häiritsee niin voi voi! ;-) ja paljon riippuu omasta ajattelutavastakin. Meillä miehen mielestä levällään olevat lelut, maja rakennelmat ym on sotkua, mun mielestä merkki kivasta leikistä. :-) meillä mies paljon pahempi nalkuttaja kuin minä ;-)
Ekat menkat raskauden jälkeen. Tuleeks tota vuotoa nyt koko (melkein) vuoden edestä?!!? Kaks päivää jo vuotanu ku pistetty sika niin että saa parin tunnin välein vaihtaa siteen. Kyllä tässä jää jälkivuodot nyt toiseks.... Kukahan näitä asioita hoitaa? Lääkäri vai äitiysneuvola? Jos huomenna vielä jatkuu tämmösenä ni jolleki tarvii soittaa konsultointiapua...
Olikos sulla mashnu ollu jo jälkitarkastus? Luulisisn et jälkitarkastukseen asti vois ottaa äitiysneuvolaan yhteyttä. Toki siellähän lääkäriaikoja melko rajallisesti eli saattavat kyllä ohjeistaa tk:hon. Mulla oli myös ekan raskauden jäökeen menkat aiempaa runsaampia. Mutta tietty oikeen kovasta vuodosta kannattaa lääkäriä konsultoida.
Ei oo vielä tarkastusta ollu, se on vasta loppukuusta. Oudoksuttaa vaan ku niin kovaa vuotoa ja alkoi heti seuraavana aamuna siitä ku oltiin miehen kanssa melkein vuoden tauon jälkeen heiluteltu peittoa... Ei mulla mitään jomotuksia ole eikä mitään sellasta. On vaan "hana auki"
Voihan se varmaan olla mahdollistakin
En muista miten mulla aiemmin on menny. Nyt tuo jälkivuoto selkeästi väheni ja väheni loppua kohden.
Aina se vaan vähän hirvittää palata niihin petipuuhiin synnytyksen jälkeen. Sitä kuvittelee olevansa ihan pilalla.
Meillä ei kerenny järkyttävän pitkää taukoo tulla nuissa petipuuhissa, noin 5-6 viikkoo, mutta joo...onhan sekin pitkä aika.
Toivottavasti se ois nyt ihan normivuotoo ja loppuis pian. Pääsisitte jatkamaan puuhianne ;-)
Mulla kestovitutus päällä ku tuli 20 tikkiä synnytyksen takia. Eli repesin ihan hirveesti.. nyt vihdoin voi istua, mut oon vankina kotona ku käveleminen aiheuttaa kestokrampin/painetta/särkyä koko alapäähän..