Synnytyksen jälkeiset oireet

Samsam, mullakaan ei raskausaikana ollu turvotusta kun ihan lopussa, mut synnytyksen jälkeen muutama päivä oli sormet ja jalat ihan turvonneet. Nyt (2 vkoa synnytyksestä) normalisoitunut jo ja sormuksetkin menee taas hyvin sormeen :)

Mun ka erilla turpos synnytyksen jälkee toinen jalka... Ni sille oli sanottu et johtuu maidon noususta turvotus?!

Täällä kans yksi jälkiturvonnut! Jalkoja rupesi turvottamaan synnytyksen jälkeen ja edelleen niihin jää sukan jäljet. Pyrin juomaan paljon vettä.

Mua paleltaa koko ajan! Luulin että imettäessä olis koko ajan hiki mutta ei, kun paleltaa vaan!

Kiitos, te turvonneet kanssasisareni! :) Lohdullista etten oo ainoa. Kaipa tää tästä muutamassa päivässä helpottaa.

Sama juttu, Tiada. Sormet on kuin nakkimakkarat, mutta maha on palautunut tosi hyvin.

Mulla puristaa kaikki!! Hiihdän edelleen kauppareissutki pyjamahousuissa ku toi alavatsa on niin arkaa pullataikinaa, sormukset ei mee sormeen ja sukista jää karseet raidat nilkkoihin :sour:

Ai niin, sit ton turvotuksen lisäksi leukaan nousi hirveä hormoonirutto heti 1 vrk synnytyksestä ja siinä pysyy. Näppylää on näppylän vieressä. No, tää oli kyllä odotettavissakin, kun sain nauttia niin uskomattoman hyvästä ihosta koko raskausajan.

Mullakin arpien kohalla arka maha,mut rasvaaminen on jeesannu :) Sit kylmä suuhku intiimialueelle <3 miten se voikaan tuntuu hyvältä :)

Mä en kauhistele mitään muuta ku näitä hirveitä elefanttijalkoja! Kauhee turvotus iski nilkkoihin, en tunnista omikseni :O Ens yö nukutaan jalat ylhäällä.

Mulla turposi jo osastolla. Muistan hämärästi unenpöppyrässä esitelleeni niitä yökölle...

Minulla ei ole muuta turvonnu kuin sormien nivelet! Ei mahu sormukset nivelestä läpi :( Ystävä kertoi, että hänelläkin oli ollut sama vika useamman kuukauden ajan synnytyksestä. Kaipaan jo kihla- ja vihkisormuksiani!

Tää nyt ei oo enää pelkkä oire, vaan mulla on kohtutulehdus. Alkoi kuumeella joka nousi aina takaisin lääkkeen vaikutuksen loputtua. Toisen kuumepäivän illalla maha alkoi hiukan särkeä ja seuraavana aamuna ensimmäisenä menin tyksiin. Tulehdusarvo 140 ja kohtutulehdus todettu. Jännintä tässä on, että ehkä hormonien ansiosta, olo on koko ajan ollut hyvä. Yleiskunnon puolesta en varmaan olis mihinkään lääkäriin mennytkään, mut onneks tajus muita vähäisiä oireita tarkkailla ja nyt on antibiootit neljättä päivää häätämässä tulehdusta! :)

Mä mietin et mistä sen tunnistaa? Kuumetta ei oo mut kauhee tunne alapäässä vuoto jokseenkin nornaalia maha vähän arka..

Minulla ei ole muuta turvonnu kuin sormien nivelet! Ei mahu sormukset nivelestä läpi :( Ystävä kertoi, että hänelläkin oli ollut sama vika useamman kuukauden ajan synnytyksestä. Kaipaan jo kihla- ja vihkisormuksiani!
Sama täällä.
Plus tää vitun eppari, joka on nyt ihan auki. No, eipä tikit kinnaa, kun ovat sulaneet pois!

Takaisin