En tiedä onko sitä välttämäti hätähousu, kun synnytykseen valmistautuu henkisesti jo tässä vaiheessa :) Ite odotan sitä ihan pöljänä.
Sairaalakassiin varaan ekasta kerrasta viisastuneena lisää liivinsuojia. Viimeksi mukana olivat vain äitiyspakkauksen kestoliivinsuojat, niillä ei kovin pitkälle pötkitty :D Onneksi asutaan sen verran lähellä sairaalaa, että mies voi tuoda kotoa kaikenlaista tarvittavaa, jos tulee kiiruslähtö eikä kassi ole valmiina. Jotain mässyä ajattelin ottaa myös mukaan, jos makeanhimo yllättää. TYKSissä oli kyllä sen verran hyvää ruokaa, etten kyllä usko kuolevani nälkään. Oli kyllä niin ihanaa kun sai kerrankin valmista ruokaa jälkkäreineen kaikkineen. Yölläkin hiippailin sairaalan jääkaapille hakemaan jugurttia...
yosa81: Mulla on myös ollu anopin kanssa eripuraa asioista, ja ymmärrän, että tuo lapsenvahdiksi kutsuminen ärsyttää. Meidänkin anoppi tulee hoitamaan esikoista siksi aikaa, kun menen synnyttämään. Meidän välimme eivät ole varsinaisesti tulehtuneet, mutta yhdessäolo on jotenkin vaivalloista. Sillä on jotain minua vastaan ja syyttää perättömästi ties mistä, anteeksi pyytelemättä... Mä olen jättänyt ne haukut omaan arvoonsa, mutta ärsyttää vain, kun saa aina olla varpaillaan sen tyypin seurassa. Anopeista voisi kyllä kirjoittaa tarinaa kokonaisen foorumin verran! Toivottavasti välinne paranevat synnytykseen mennessä hieman, tai sitten saat jonkun toisen teille lasta hoitamaan.