Synnärikassi

Keskustelun 'Heinäkuiset 2021' aloitti Bella Swan, 29 touko 2021.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

Tehdään listoja synnärikassin sisällöstä! Mitä pakkaatte mukaan? Milloin laukku kannattaa pakata? Konkarit voivat antaa vinkkejä ensikertalaisille.:wink
  2. Mintsy Ihastunut foorumiin Heinäkuiset 2021

Laukku on kutakuinkin pakattu jo. Kotiutumisvaatteet, lämpimät sukat, perus hygieniatarvikkeet ja hiusharja, muutama hiuslenkki, puhelimen laturi, vähän herkkuja ja naposteltavaa ja vauvalle muutama eri kokoinen vaatekokonaisuus. Ja neuvolakortti. Tavoite olla kantamatta mukana kauheasti turhaa tavaraa.
    Tykkään olla ajoissa näissä asioissa, muuten mulle tulee vaan stressi siitä, etten ole valmistautunut ja asia pyörii mielessä koko ajan. :rolleyes:
    • Tykkää Tykkää x 3
  3. VilKa Tuttu foorumilla Heinäkuiset 2021

Aloin eilen pakkaamaan kassia, mutta en saanut sinne kun vasta vauvanvaatteet. Tosi vaikeaa pakata itselle mitään kun ei yhtään osaa ajatella mitä pakkaisi esim.kotiutumisvaatteiksi..
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 3
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Mintsy Ihastunut foorumiin Heinäkuiset 2021

Pakkasin imetystopin, imetysliivit, alkkarit ja mahdollisimman joustavat ja kevyet housut, mukavuus päällimmäisenä mielessä. Mulle vauvanvaatteiden valitseminen oli paljon vaikeampi juttu.
    • Tykkää Tykkää x 3
  5. VilKa Tuttu foorumilla Heinäkuiset 2021

Mulla ei taas ole imetystoppia tmv.vielä ja kaikkia mukavia housujakin jota omistan käytän nyt kokoajan niin ettei niitä voi oikein pakata(sama juttu myös alkkareissa), tarvis varmaan ostaa jotain mitä voi pakata :joyful:
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  6. Mintsy Ihastunut foorumiin Heinäkuiset 2021

Mulla on useammat saman malliset housut niin sain hyvin yhdet pakattua jo. :joyful: kaipa se paita voi olla mikä vaan joka on mukava päällä, voihan sitä sitten kotona vaihtaa kunhan säädyllisissä kuteissa pääsee sinne asti. :hilarious:
    • Tykkää Tykkää x 3

Jaa tämä sivu