Synnärikassi

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Tehdään listoja synnärikassin sisällöstä! Mitä pakkaatte mukaan? Milloin laukku kannattaa pakata? Konkarit voivat antaa vinkkejä ensikertalaisille.:wink
 
Laukku on kutakuinkin pakattu jo. Kotiutumisvaatteet, lämpimät sukat, perus hygieniatarvikkeet ja hiusharja, muutama hiuslenkki, puhelimen laturi, vähän herkkuja ja naposteltavaa ja vauvalle muutama eri kokoinen vaatekokonaisuus. Ja neuvolakortti. Tavoite olla kantamatta mukana kauheasti turhaa tavaraa.
Tykkään olla ajoissa näissä asioissa, muuten mulle tulee vaan stressi siitä, etten ole valmistautunut ja asia pyörii mielessä koko ajan. :rolleyes:
 
Aloin eilen pakkaamaan kassia, mutta en saanut sinne kun vasta vauvanvaatteet. Tosi vaikeaa pakata itselle mitään kun ei yhtään osaa ajatella mitä pakkaisi esim.kotiutumisvaatteiksi..
 
Aloin eilen pakkaamaan kassia, mutta en saanut sinne kun vasta vauvanvaatteet. Tosi vaikeaa pakata itselle mitään kun ei yhtään osaa ajatella mitä pakkaisi esim.kotiutumisvaatteiksi..
Pakkasin imetystopin, imetysliivit, alkkarit ja mahdollisimman joustavat ja kevyet housut, mukavuus päällimmäisenä mielessä. Mulle vauvanvaatteiden valitseminen oli paljon vaikeampi juttu.
 
Pakkasin imetystopin, imetysliivit, alkkarit ja mahdollisimman joustavat ja kevyet housut, mukavuus päällimmäisenä mielessä. Mulle vauvanvaatteiden valitseminen oli paljon vaikeampi juttu.
Mulla ei taas ole imetystoppia tmv.vielä ja kaikkia mukavia housujakin jota omistan käytän nyt kokoajan niin ettei niitä voi oikein pakata(sama juttu myös alkkareissa), tarvis varmaan ostaa jotain mitä voi pakata :joyful:
 
Mulla ei taas ole imetystoppia tmv.vielä ja kaikkia mukavia housujakin jota omistan käytän nyt kokoajan niin ettei niitä voi oikein pakata(sama juttu myös alkkareissa), tarvis varmaan ostaa jotain mitä voi pakata :joyful:
Mulla on useammat saman malliset housut niin sain hyvin yhdet pakattua jo. :joyful: kaipa se paita voi olla mikä vaan joka on mukava päällä, voihan sitä sitten kotona vaihtaa kunhan säädyllisissä kuteissa pääsee sinne asti. :hilarious:
 
Takaisin
Top