Sydänäänten kuuntelu

Me ostettiin kanssa doppler ja oon tällä viikolla kuunellu sydänääniä jo neljästi :shy: ihan tosi addiktoivaa! Mut nautin tästä vekottimesta niin paljon, rakenneultraan on kuitenkin vielä mooonta viikkoa.

Pitää nyt ottaa varmaan vähän iisimmin tän dopplerin kaa kun ei voi tietää olisko tää liiaksi käytettynä haitallista. :bored:
 
Mulla kuuluu aina lähes sanassa kohtaa :) Siks löydän helposti kun tiedän jo mihin anturin laitan.

Tänään ei enää kuulunutkaan siitä, vaan ihan erikohdasta. Ehdin jo hieman huolestua kun ei meinannut löytyä, mut löytyi onneksi pienen etsimisen jälkeen :)
 
Mä tilasin Raskauskeijulta Angelssounds-dopplerin ja tässä viikon sisään kokeilin kuunnella, ei tosin mitään vielä kuulunut. Voi tietty olla että vaikuttaa kun kohtu taaksepäin kallistunut ja istukka edessä. Nyt siis 12+6. Toivottavasti jossain vaiheessa saa itsekin sykkeet kuuluviin ja saa mielenrauhaa ennen kuin liikkeet alkaa tuntua :Heartred
Mari-su oletko saannut kuulumaan millon? Kiinnostaa kun täällä toinen jolla taaksepäin kallistunut kohtu :rolleyes:
 
Mulla myös Angelsounds. Kannattaa laittaa geeliä. Mulla ei kuulunut mitään ilman geeliä, mutta geelin kanssa kuului. Mullakin on taaksepäin kallistunut kohtu ja viikkoja 12+4.
 
Eli oliko se viuh-viuh ääni istukka vai mikä? Kun mulla kuuluu ihan oikeella ja vasemmalla se, mutta ei siinä välissä :think005 En nyt löytäny sykettä mutta aikasemmin testannu aamulla joten voi olla siitä johtuvaa.

Ja tietääkö joku mikä se ääni, joka kuulostaa samalta kun tuulee mikrofoniin on :D Jos ymmärrätte. Sellanen humina?
 
Mä tunnistin sikiön sykkeen nopeudesta. Syke oli vähän päälle 160 dopplerilla kuten oli ultrassakin. Toinen syke eli ilmeisesti istukka oli noin 100.
 
Eli oliko se viuh-viuh ääni istukka vai mikä? Kun mulla kuuluu ihan oikeella ja vasemmalla se, mutta ei siinä välissä :think005 En nyt löytäny sykettä mutta aikasemmin testannu aamulla joten voi olla siitä johtuvaa.

Ja tietääkö joku mikä se ääni, joka kuulostaa samalta kun tuulee mikrofoniin on :D Jos ymmärrätte. Sellanen humina?

Istukka sekä meidän laskimot oikealla ja vasemmalla puolella, missä veri kulkee viuh-viuh sykäyksittäin.
 
Mulla myös Angelsounds. Kannattaa laittaa geeliä. Mulla ei kuulunut mitään ilman geeliä, mutta geelin kanssa kuului. Mullakin on taaksepäin kallistunut kohtu ja viikkoja 12+4.
Geelinkin tilasin samalla ku doppleri , mutta ei kuulu siltikään :oops:
 
Itselle ei vielä ajankohtainen mutta kun meidän ryhmässä osa on jo 12 raskausviikolla, niin joko joku on kokeillut kuunnella sydänääniä kotidopplerilla? Tai mitä mietteitä aihe-alueesta tulee mieleen? Positiivinen asia vai lisästressin aiheuttaja?

Luulen et mulle aiheuttaisi stressiä enemmän jatkuva tsekkaaminen. Meidän vanhemmat pääs helpommalla kun ei ollu tätä teknologiaa myynnissä kotikäyttöön. Meidän tyttäret varmaan saa tulevaisuudessa oman pikku-ultra kamerakoneen kotikäyttöön kun he on raskaana. :computer005:grin
 
Luulen et mulle aiheuttaisi stressiä enemmän jatkuva tsekkaaminen. Meidän vanhemmat pääs helpommalla kun ei ollu tätä teknologiaa myynnissä kotikäyttöön. Meidän tyttäret varmaan saa tulevaisuudessa oman pikku-ultra kamerakoneen kotikäyttöön kun he on raskaana. :computer005:grin
Tulevaisuuden itsepalveluyhteiskunta. Etäyhteys kätilöön ja sillä hoidettu :grin
 
Tulevaisuuden itsepalveluyhteiskunta. Etäyhteys kätilöön ja sillä hoidettu :grin

Niinpä..varmasti tulevaisuudessa ei ole neuvolakäyntejä niin paljon ja itse saa seurantalaitteita yms. kotikäyttöön. Jos kukaan enää synnyttääkään tulevaisuudessa:hilarious: ihmiset haluaa koiranpentuja mielummin...
 
Kuunteleeko porukka vielä dopplereilla?

Miulla kun ei vieläkään rv22 tunnu liikkeittä, niin tulee pari krt/vk kuunneltua :inpain: jos ei olis tota doppleria niin epäilisin varmaan joka päivä onko vauva elossa...
 
Kuunteleeko porukka vielä dopplereilla?

Miulla kun ei vieläkään rv22 tunnu liikkeittä, niin tulee pari krt/vk kuunneltua :inpain: jos ei olis tota doppleria niin epäilisin varmaan joka päivä onko vauva elossa...

Kuuntelin yks päivä kun ei liikkunut paljoa mutta tajusin eilen neuvolassa että oon kokoajan kuunnellu sitä istukkaa :hilarious: Ihmettelin kun se neuvolantäti etsi kauan ja monta kertaa meni sen kohdan ohi ja sit sano että haluaa suoran äänen eikä istukan kautta. Jaa, noh :D Mutta siis sama syke siinä oli anyways. Onhan se kiva että on jos tulee paniikki. Nyt kun kesällä on vielä avoneuvoloita kiinni ja auki lähinnä aamusta ettei tarvitse sinne asti lähteä. Onko sulla istukka edessä en nyt muista?
 
Mäkin kuuntelen aina välillä, eli silloin kun on ollut liikkeiden suhteen hiljainen päivä! :) eihän se sykkeen löytyminen sinällään kerro että kaikki on hyvin, mutta kuuluu tuolla liikkeetkin sen verran hyvin että helpottaa kyl omaa fiilistä :)
 
Mulla tuntuu jo niin paljon liikkeitä, että en ole nyt varmaan pariin viikkoon kuunneellut. Istukka on takaseinämässä. Mutta onneksi doppleri on olemassa koska varmasti haluan sit kuunnella jos liikkeitä jonain päivänä on vähemmän tai ei tunnu lainkaan. Tosin nyt ei ole kyllä sellaisesta ollut pelkoa kun tää tyyppi jumppailee jo ympäri vuorokauden :grin
 
Takaisin
Top