Sydänäänet

Eli jos tänne laitettaisiin ne viikot kun kuuluu ensimmäisen kerran ja kuuluiko omalla laitteella kotona vai neuvolassa :)

Itsellä on nyt siis 7+2 omien laskujen mukaan ja aion kyllä joka päivä koittaa niin kauan että kuuluu :D (viides päivä menossa jo yrityksissä) ehkä itseni kiusaamista, mutta ei vaan malta olla kokeilematta <3

Angel sounds. Kuulokkeet eikä mitään näyttöö. Lainassa läheiseltä, joka kuuli tuolla äänet jo 7+ :) joten luotto on kova.. yritän toki ymmärtää että sikiön paikka yms vaikuttaa tosi paljon että koska kuuluu.. saahan sitä silti yrittää :D

Nipsukka, sydänäänet voi alkaa kuulumaan dopplerilla about 8+ viikolla, mutta todennäköisemmin vasta 10+ ja joillain ei meinaa löytyä vielä ed ees 14+ neuvolassa eli älä turhaan stressaa itseäsi asian kanssa :-)

Mulla sama laite ja aika kovalla saa olla äänet, että edes oman sydämmen syke kuuluis :confused::p Vähän oo skeptinen, että kovin varhasilla viikoilla kuuluis, mutta oon mä jo pari kertaa hyvikseen kokeillut. Nyt on neuvolan mukaan 6+2:)

Kyllä mä omani löydän molempien nivusten läheltä ja tänään kuului uutta ääntä sellaista kovaa kohinaa ja vähän niinkuin oma sydämmen ääni kovalla ja kaikuna.. oli tosi oudon kuulosta :)

Nipsukka tuo kohina ja siihen liittyvä oman sykkeen kuuluminen on todennäköisesti istukan ääni :-)

Sitä mä kans vähän uskalsin epäillä :) Mut jossain lähellähän pikkusenkin pitäisi olla.. eikö? :)

Joo ja ei, siinä on kuitenkin napanuora välissä joten pääsee yllättävän kauas siitä istukasta :-)
Ja sit toisaalta se istukan kohina helposti peittää alleen pikkuisen sykkeet eli etenkin jos se istukka sattuu olemaan siinä etuseinämässä kiinni niin monesti mennään paljon pidemmille viikoille ennen kun sydänäänet alkaa kuulumaan :-)

Mä oon miettiny oman dopplerin ostoa mutta en tiiä mikä on hyvä... :wideyed:

Mie sain unbornheart dopplerilla eilen ja tänään sykkeet näkyviin ruudulle 120-150 ja kerran onnistuin ne jopa kuulemaan. Kuuluvat vielä TODELLA vaimeasti! :) Mulla luultavasti on vielä istukka juuri etuseinämässä (ainakin varhaisultrassa oli).

Viikkoja nyt 10+2

Mä oon saanu myös unbornheartilla kuulumaan äänet rv 8-9 esikoisen kanssa sekä tän nykyisen, hyvin kuulin itse äänet ja 140/175 välillä meni tykytykset. Suosittelen, verkkokaupasta itse ostin ja oli n 50e muistaakseni.

Okei. Itse haluaisin juuri kaijuttimella, et saisi ton esikoisen mukaan. :Heartpink:joyful:

mä en oo saanu viel kuulumaan. Mut tänään kuului istukan äänet et se oli jo edistystä. Nyt 10+4 ja mun laite angel sounds

Takaisin