Sydänäänet

Siinä alapuolella on aina kursivoidusti, että minkä alueen keskustelu se on :)

Ps. Kuuluuko ne kumpujutut edes sydänäänien alle..
 
No edellinen kertoi kans et vatta kasvanu kun äänet kuuluu korkeemmalt jo.aika sama asia.
 
No ei se nyt itseasiassa ole. Täällä keskustellaan äänistä, ei mahasta. Sille on oma keskustelunsa. Ja teillä heinäkuisille tuntuu olevan aika paljon samoja keskusteluja mitä meillä. Siellä varmaan ajankohtaisempaa "vertaistukea".
 
Häääh?

Mä oon nyt pihalla kuin lumiukko. Johtuu varmaan päänsäryistä, ettei mee ymmärrykseen sun viesti..
 
Vinkkinä: laita heinäkuisten keskustelualue kirjanmerkiksi niin löydät yhdellä klikkauksella omiesi pariin. :) kivempi kai siellä jutella kun ovat samoilla viikoilla. :) vaikkei siitä haittaa ole jos joskus köy kuokkimassa muuallaki.
 
Hmm.. dopplerilla kuulu tosi epätasainen syke. Välillä kuulosti tosi paljon siltä kun kaks sykettä olis kuulunu samaan aikaan yhtä nopeina.
 
Jos hän liikku niin paljon et kaiku?

Oothan koittanut patterit vaihtaa?
 
Minulla myös samaa "vaivaa" ollut, että kaksi sykettä kuuluu päällekkäin ja näyttö ilmoittaa sykkeen olevan reilusti yli 200. Tosin minulla on mahassa oikeastikin kaksi vauvaa, joiden sykkeet kai voivat periaatteessa kuulua yhtäaikaakin? Silloin, kun saa selvästi kuulumaan yhden sykkeen, on sykealueella paljonkin vaihtelua. Välillä putoaa 120 tietämille ja sitten taas pomppaa ylös lähelle 160 tai jopa yli. Olen miettinyt, onko ihan normaalia (ovat melko aktiivisen tuntuisia kavereita kyllä), vai pitäisikö olla huolissaan.
 
Mulla taas vauva liikkuu niin paljon et hetken vaan jumputuksen kuulee samasta paikasta, sit saa taas siirtää anturia et löytää uudelleen :D
 
Mies hakee tänään nyt sit sen dopplerin kaveriltaan lainaksi, haluaa kuulla pienen jumputuksen :) Suostuin tietty vaikka doppleria en oo halunnutkaan:grin hän oli niin hellyyttävä,kertoessaan kun harvoin pääsee neuvoloihin töiden takia niin voi välillä kotona kuunnella pientä:Heartred Toivottavasti me nyt sit löydetään ne äänet :Heartred
 
Aaaaaw, aika söpöä.... :) Mä olisin niiiiiin otettu, jos kuulisin mun miehen suusta tuon!!:woot:
 
mulla eilen neuvolassa kuunneltiin sydänäänet. Oli 140 mut sitte yhtäkkiä laski joksiki aikaa 100 pintaan. Vauvelu liikahti ni taas alko jyskyttää normaalisti. Kuunteli vielä jonku aikaa ja sama toistu. Sano kuitenki ettei kannata tuosta ressata et näillä viikoilla sydän on vielä sen verran kehittymätön et saattaaa pulssi laskee. Tai sitte vauva puristaa napanuoraa tai napanuora muuten on vau an ja seinämän välissä. Kirjotti kyllä neukkakorttiin ton mut sano tosiaan et melkeen jokaisella sattumalöydöksenä löytyy tuita et syke laskee. En siis ota mitään ressiä tosta.
 
Esikoisen aikana oli kyllä hauska kun mies pystyi jossain vaiheessa kuulemaan vauvan sykkeen tuosta mahan läpi :) . Pyysinkin sitä sitten aina välillä kuuntelemaan, jos en ollut liikkeitä tuntenut vähään aikaan. En kyllä yhtään muista miltä viikoilta alkaen kuuli, mutta vielä ei ainakaan oo kuullut.
 
Mun isä anto kans ohjeen että tyhjällä vessa,tai talouspaperi rullalla, sillä putkilolla kuunteli mun sydänääniä äitin mahasta :) kuulemma aika aikasinkin voi niin kuulua :D ei olla testattu ku oon niin paksu :P
 
Me on tuota talousrulla kikkaa käytetty tässä ja edellisessä raskaudessa ja hyvin tuo väittää kuulevansa vaikka onkin makkara edessä :)
 
Takaisin
Top