Sydänäänet

Hei lapselliset! Jos jaksatte kaivaa neuvolakorttianne esiin ja katsoa niistä millasia sykkeitä ollut n. Rv14 ja kumpi tullut ni oisin kiitollinen :)
 
Mulla ei koskaan merkattu sykkeiden nopeuksia, pelkät plussat vaan... :/
Mutta nyt on ollu 160 aina kun oon ite mitannut ja poikaa epäilen.
 
Suunnilleen 150 oli aina esikosella. Paitsi se yksi kerta, jolloin äitiyspolille jouduttiin tarkastukseen, kun oli pitkään yli 180. Ja pojan sain. Nyt ei olla vielä kuunneltu kertaakaan tässä raskaudessa, niin ei pysty vielä vertailemaan. Meillä ei NP-ultrassakaan kuunneltu, mutta nähtiin kyllä, kun pikselit hyppivät näytöllä. :)
 
Vaihdoin patterin doppleriin ni johan alko kuulumaan. Eka mietin onko oma mut vaihteli nopeus ja mun oma syke ei varmaan vaihda paikkaa :D vahvat äänet ja nyt kun kuuli ne neuvolassa menneellä viikolla ni tiesi miltä sen "kuuluu" kuulostaa! Tänään äidille kylään ja masiina mukaan,onneks en nakannut sitä mäkeen aikasemmin hormoonipäissäni :D
 
Hyvä että alko kuulua, mulla oli edellisessä raskaudessa ihan sama että meinasin heittää tuon angelsoundsin hittoon mut onneks tajusin kokeilla uutta paristoa :wink

edellisessä raskaudessa sykkeet oli aina 160-170 ja tyttö tuli
 
Eilen taas kuunneltiin! Ei kuulunut niin hyvin ku ekalla kerralla ja aamulla tajusin etten ollu laittanut sitä lentokonetilaa päälle niin ku ohjeissa oli.
 
Ihanat äänet. Mä sain toissa iltana pitkästä aikaa kuulumaan äänet tosin kokoajan karkuun lähtivät. :D mutta hetkellisesti kuuli ja helpotti paljon kun sai kuulla. Nyt vaan eilis iltaset kivut aiheuttaa pelkoo että eihän vaan oo sattunu mitään. :sad001
 
Mä en oo hetkeen jaksanu kuunnella, taitaa olla se parisen viikkoa kohta ku laite tuli, sillo kuuntelin mut en oo sen jälkeen. :) Täytyy kattoo jos jaksais tänään tai huomenna etsiskellä. :)
 
Mä laitoin tänään neuvolaan sähköpostia että kerkeiskö se täti kuuntelee sydänäänet vielä ennen joulua.. Haluisin ilmottaa ihan yleisesti kaikille sukulaisille siis ja tarvisin mielenrauhan ja varmistuksen että uskallan mennä mitään kertomaan!
 
Mulla taitaa olla Angelsounds se oma doppler. Kuuntelen aina raskausviikon vaihtuessa, eli huomenna taas :Heartred viimeksi pikkunen oli vilkkaalla päällä, kolmen sekunnin ajan aina kuului hirmuinen sydämenpauke ja palaili aina muutaman sekunnin jälkeen samaan kohtaan. :)
 
Mä oon sillee saanu mielenrauhan ton dopplerin kanssa et kun kuulen kahdet äänet eli oma ja vauva niin voin henkästä :D oon niin pessimistiks muuttunut et hohhoijaa!
 
Ite en saa ääniä kuuluviin.. rv9+2 aloti testaa ja nyt rv10+6.. mahaa kyl vägä tullu et seki vaikuttaa..mut toisaalt tuntuu et varaudun pahimpaan jo:sad001.. 30.12 eka ultra.. oireet jatkuu,ei vuotoja,ei pahoja kipuja kuitenkaa..
 
En mäkään saanut kuin vasta rv 12 kuulumaan niitä ja se on normaalia :) kohtu on vielä niin syvällä lantiossa ja suolisto tulee eteen.
 
Takaisin
Top