Aaltokukka
Keskustelujen kuninkuusravaaja
Tammikuiset 2023
Helmikuiset 2023
Tammikuiset 2025
Helmikuiset 2025
Ymmärrän tuon varastohuone mietintäsi. Mulla oli vauvaa odottaessa sitteri ja kaukalo ulko-oven saranapuolen yläpuolelle seinään kiinnitetyissä pyöräkoukuissa roikkumassa. Hyvin mahtui ovesta kulkemaan, vaikka vähän kulkureitille näyttivät osuvankin. Meillä 34m2 sis sauna eli ahtaasti kolmisin asutaan eikä myöskään ole mitään lämmintä varastoa. Niinpä sauna on muuttunut " laittomaksi" kausivaatevarastoksi, jossa myös säilytän mm. pesuaineet poissa pienten ulottuvilta.Ja tähän talo asiaan et ite oon 13 lapsisesta perheestä jossa oli lapsille vaan kaks isohkoa makuuhuonetta ja hyvin pärjättiin.
Meillä 130 neliöinen talo, jossa viis makuuhuonetta. Yhdessä nukutaan me aikuiset, toisessa on 2 pikkutyttöä, kolmannessa isot kaks tyttöä ja neljännessä pojat. Yks on toimisto/varasto käytössä. Ainut mikä alkaa ahdistaa on ettei säilytystila riitä, meillä ei oo mitään lämmintä varastoa niin kaikki vauvan kovat, kaukalot, sitterit ym. pyörii pitkin kämppää ko ei oo mitään säilytystilaa niille. Talvikappeille ei oo oikein tilaa missään ym. Oon kyl miettiny et pitää vissii uhrata kohta tuo yks makuuhuone kokonaan varastoksi.
Muokattu viimeksi: