Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onneks ei tarvi tietää mitä tekee lopun ikää, riittää että eläkeikään asti :DTwisted onhan tuota tullut mietittyä... baari hommiin en enää mene... mä en tiedä mikä musta tulee isona! Varmaan haen kokin pestejä (mulla siis kans kokin paperit) ainakin alkuun! Jos vaikka pääsis jonnekin päiväkotiin tms et ois vaan päivähommia... tai joku kassatarjoilia hommia... Äh, en tiiä! :arghh: Töihinhän sitä on vaan mentävä! Koulunpenkillekin haluisin palata mutta eka pitäis vaan päättää et mitä haluaisin tehdä lopun ikääni
Niin samaa mieltä!Keittiössä sen verran helpompaa että vanhempien tai lasten kanssa niin joudu tekemisiin... ainakaan sillon harjoittelu jakson aikana sillon vuonna kuokka ja Jussi Juoppoja en jaksa katsella (tai kuunnella) edes ajatus asteella...
äh, ilkiää.., toivotaan pikaista ohimenoa!Voihan hitsin vimpulat sanon minä... meidän joulutontulla(4v) pukkaa silmätulehdusta ei hitto jos se tarttuu sisuun ja siiriin, eivät varmasti anna silmiään puhdistella ja tippoja laitta terkkulasta käskivät vaan puhdistella silmää ja laittaa kostutustippoja... toivottavasti menis pikaa ohi eikä tarvis lääkäriin mennä Tämäkin vielä:arghh:
Älä muuta virka!! Just semmonen tunne nyt. voisi ajankulun nyt pysäyttää muutamaksi kk - mun tulee jo valmiiksi ikävä tätä tilaa!Voi apua Lambi! Minne ihmeeseen sun raskaus on kadonnut ihan just nyytti sylissä