Suurperheellisten pulinapalsta <3

No heissan vaan:) joskus jossain oli suurperperheen äidit mutta siellä ei oikein ollut keskustelua vaikka samat ”naamat” siellä oli kuin kuumeilijoissao_O mullehan tämä ei kuumeilu puoli ajankohtaisempi kun kuumeilu... vaikka oishan se vauva aina ollut kiva:hilarious: ei vain, uudet tuulet :shy:
 
Täälläkin alkaa ne uudet tuulet jahka vauva syntyy :)

Ootko Äippä miettinyt mitä sitten kun Sisu on kolme?
 
Twisted onhan tuota tullut mietittyä... baari hommiin en enää mene... mä en tiedä mikä musta tulee isona! Varmaan haen kokin pestejä (mulla siis kans kokin paperit) ainakin alkuun! Jos vaikka pääsis jonnekin päiväkotiin tms et ois vaan päivähommia... tai joku kassatarjoilia hommia... Äh, en tiiä! :arghh: Töihinhän sitä on vaan mentävä! Koulunpenkillekin haluisin palata mutta eka pitäis vaan päättää et mitä haluaisin tehdä lopun ikääni:anyone
 
Twisted onhan tuota tullut mietittyä... baari hommiin en enää mene... mä en tiedä mikä musta tulee isona! Varmaan haen kokin pestejä (mulla siis kans kokin paperit) ainakin alkuun! Jos vaikka pääsis jonnekin päiväkotiin tms et ois vaan päivähommia... tai joku kassatarjoilia hommia... Äh, en tiiä! :arghh: Töihinhän sitä on vaan mentävä! Koulunpenkillekin haluisin palata mutta eka pitäis vaan päättää et mitä haluaisin tehdä lopun ikääni:anyone
Onneks ei tarvi tietää mitä tekee lopun ikää, riittää että eläkeikään asti :D

Päiväkoti on kivaa, jos tykkää hoitaa myös muiden lapsia. Itse tykkäsin, mutta joidenkin vanhempien kanssa oli vaikeaa. Sitten en tiedä kestäisinkö enää sitä, jos näkisin kaltoinkohtelua. :sad001

Baariin en menis minäkään enää. Lähärinä on ihan jees, mutta kyllä musta vielä ohjelmoija tulee :)
 
Keittiössä sen verran helpompaa että vanhempien tai lasten kanssa niin joudu tekemisiin... ainakaan sillon harjoittelu jakson aikana sillon vuonna kuokka ja Jussi :hilarious: Juoppoja en jaksa katsella (tai kuunnella) edes ajatus asteella...
 
Keittiössä sen verran helpompaa että vanhempien tai lasten kanssa niin joudu tekemisiin... ainakaan sillon harjoittelu jakson aikana sillon vuonna kuokka ja Jussi :hilarious: Juoppoja en jaksa katsella (tai kuunnella) edes ajatus asteella...
Niin samaa mieltä!
Mä kokoeilin yhden pätkän hoitaa tutun lasta kotona omieni lisäksi - ja oli kyllä hommista raskainta!! Ei ikipäivänä olis päiväkotiin musta :facepalm:.
Köökkihommaa mäkin viimeisen vuoden kokeillut keikkailla, nollakoulutuksella :grin, mutta onhan tässä kova into ja pitkä kokemus keittiöstä ihan omasta takaa. Kiireinen kesäravintola oli tosi hauskaa, opettavaa ja raskasta - ja parhaita puolia siinä nimenomaan ettei tarvitse nähdä asiakkaita :p. Ja onhan se ruuan kanssa puljaaminen niin kivaa!
Koulunkeittiö kiinnostaisi itseä - jos tähän kodin viereen pikkukouluun pääsisi. Työmatkaa 50m ja työaika 7-13(?) olis ihan huippu.. mutten tiedä viitsiikö palkan puolesta tiputtautua/kaiketi tarvisi olla jokin tutkinto.. jääpi nähtäväksi!
Toimistohommat odottaa onneksi vielä takataskussa. Ja on se vaikea luovuttaa hyvästä virasta, vaikka mieluummin tekisikin jotain ihan muuta. On vähän vaikea tasapainottaa plussia ja miinuksia.
 
Voihan hitsin vimpulat sanon minä... meidän joulutontulla(4v) pukkaa silmätulehdusta:nailbiting: ei hitto jos se tarttuu sisuun ja siiriin, eivät varmasti anna silmiään puhdistella ja tippoja laitta:shifty: terkkulasta käskivät vaan puhdistella silmää ja laittaa kostutustippoja... toivottavasti menis pikaa ohi eikä tarvis lääkäriin mennä:shy: Tämäkin vielä:arghh:
 
Voihan hitsin vimpulat sanon minä... meidän joulutontulla(4v) pukkaa silmätulehdusta:nailbiting: ei hitto jos se tarttuu sisuun ja siiriin, eivät varmasti anna silmiään puhdistella ja tippoja laitta:shifty: terkkulasta käskivät vaan puhdistella silmää ja laittaa kostutustippoja... toivottavasti menis pikaa ohi eikä tarvis lääkäriin mennä:shy: Tämäkin vielä:arghh:
äh, ilkiää..:shifty:, toivotaan pikaista ohimenoa!

Täällä jokin flunssa jyllännyt isännällä (kunnon kuume ja kaikki) ja isoilla lapsilla ollut eriasteisena myös. Nyt 5v sanoo kurkkua kipeäksi. Mä niin toivon että itse pysyis nyt kunnossa, yhtään innostaisi sairastaa kun on niin paljon hommaa.. täytyis jotain vauvajuttujakin ruveta vähän valmistelemaan.
Neuvolassa oli kaikki kuosissaan, nyt saa kuulemma jo synnyttää jos haluaa :shy:. Hehe, ei nyt vielä kuitenkaan, kyllä mä tammikuulle pidätän. Yllättävän keposesti mennyt tämä vanhan akan raskaanaoleminen - näin sanoen on tietysti huomenna raskausmyrkytys päällä :facepalm:.
rv 35+ :wideyed:
 
Vitsi on aika mennyt äkkiä! Lambilla on kohta nyytti sylissä :Heartred mua myös stressaa työkuviot. Pitkiä yhtäjaksoisia sijaisuuksia takana, mutta tuo kolmivuorotyö mietityttää. Tietysti arkivapaat on oma luksuksensa ja jos tekee paljon vaikka öitä niin viikko on lyhyt vapaineen :)
 
Voi apua Lambi! Minne ihmeeseen sun raskaus on kadonnut :shy: ihan just nyytti sylissä :Heartred paranemista sinnekin! Porukka kuntoon ja sit vasta synnärille:wink
 
Kyllä se vaan alkaa vahvasti näyttöä siltä että huomenna pitää lähtee lääkärille näytille :arghh: nyt molemmat silmät punaiset, vetistävät ja rähmivät:arghh::inpain: suostuiskohan lääkäri kirjoittamaan muutaman reseptin valmiiksi näille muillekin... 100 varma kun on että muutkin sairastuu:shifty: voe elämä ja Sanni raasu:sorry:
 
Tää loppuraskaus on jotenkin ihan huippua, vois kestää puolet raskaudesta näin!
Voi apua Lambi! Minne ihmeeseen sun raskaus on kadonnut :shy: ihan just nyytti sylissä :Heartred
Älä muuta virka!! Just semmonen tunne nyt. voisi ajankulun nyt pysäyttää muutamaksi kk - mun tulee jo valmiiksi ikävä tätä tilaa!
On toki jo ikävä sitä lastakin, aika järkyttävän kutkuttavaa nähdä kuka tuolla asustaa. Mutta eipä tämä aika tässä joulunalla ainakaan hidastu:nailbiting:.
 
Muokattu viimeksi:
Äippä, saat luultavasti Oftan Akvakol tippoja ja siitä riittää koko pesueelle. Meillä lääkäri sanoi kun Onnilla oli viime talvena kaks silmätulehdusta putkeen että anna samasta pullosta seuraavalle heti jos rupee punoittaa. Katsoa vaan ettei pullon kärki pääse osumaan silmään. :)

Lambilla on jo jännät paikat kohta! En meinaa malttaa odottaa äitiyslomaa. :) Jään pääsiäisenä vuosilomille ja siitä äitiyslomalle. Lääkäri ois eilen halunnu saikulle kun iskias vaivaa, mut sovittiin et viimeistään halvausoireista pakkolepo. :) mun neuvolalääkäri on aivan mahtava kyllä.

16+0 :)
 
Sannin silmät oli jo aamulla paremmat joten en sit lääkäriin mennytkään... oiskohan vaan tohon sen nuhaan liittyvää? :confused005 Mut silmät ei oo rähminyt yhtään sitten aamun eivätkä pahemmin punoitakkaan:confused005 Kotona siis hoidan pesemällä silmiä ja kosteutustipoilla... Kerhossa ollut muillakin tommosta flunssaa että on silmätpunoittanut....
Mä tässä oon mietiskellyt että tää on sit toka joulu ilman että meillä olis vauva tai semmonen itämässä:shy: hiukan on haikeeta... hiukan kaipaan vauvoja ja synnytystä... kaipa tää on vaan nostalgiaa kun erehtyy pähkäilemään kaikenlaista mm tätä joulua, sitä että en oo sit esikoisen ollut näin pitkään ilman vauvaa mahassa ja myöskin sitä että uutenavuotena vietetään miehen kaa 12v vuosipäivää ja senkin saan viettää ihan yksin kun mies on töissä... kaikkea sitä päässään pyörittelee:hilarious:
 
Varmasti haikea fiilis, on se omanlaista luopumista :Heartred

Vaikka tietäis että lapset on tehty niin varmasti sitä aina miettii et sylissä ois tilaa yhdelle :)

Onkos täällä muiden lapsilla maitoallergiaa?
 
Moi saako tänne tulla? Se olis puolivuotta saikkuu takana ja ei loppuu näy:mad::wtf: vähän on kyllä ahistunu olo kaikin puolin... Epätitosuus painaa päin näköä... Veljen haudalla kävin ja kyllä sattuu vieläkin:smiley-angry017
 
Tottakai saat, sähän oot niitä meän kunniavieraita oman lapsikatraan kanssa :)

Sympatiaa pikkuvarpaat, ei oo helppoa ei :sad001 mikä sun vointi on? Tehdäänkö jalalle mitään
 
Twisted kiitos :) jalalle ei voi tehdä mitään jos ei jostain löydy sellasta kirurgia joka osaa ja uskaltaa tai pystyy tehdä mut hyvin huonolta näyttää... Vointi on vaihteleva riippuen kivuista mutta ei auta joka päivä on noustava
 
Takaisin
Top