Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea twisted, meidän esikoinen täytti 8v toukokuussa... eivät ole enää mitään pikku muksuja vaan ihan oikeesti isoja! Minne se aika katosi? :shy::shifty:
Että oli taas päivä... huh sanon minä!
Täällä alkaa koulut/kerhot vasta 13 päivä... olisin kyllä ihan valmis kippaamaan junnut varhaiskasvattajille yms muille hoitaville tahoille puoleksi päiväksi!
Täällä satanut hyvän osan päivästä vettä ja siitä huolimatta oli pakko vaatettaa noi kumiin ja heittää pihalle... alko meno olemaan meinaan semmosta että...:nailbiting::facepalm::mad::shifty::banghead::nailbiting: :confused:( Emojit kuvaa mun tän päivän tunne tiloja )

Mun esikoinen parin viikon päästä 8v ☺

Onnet kaikille synttäriaankareille ☺

Jaksamista Äippä arjen pyöritykseen ❤

Huomenna sit esikoinen kakkoselle ja toka lapsi eskariin! Kolme jää "vaan" kotiin, outoa ja apua miten ne kasvaa äkkiä!!

Kerhot alkaa syyskuussa että sinne sit tuo 5v ja 3v menee kerran viikkoon.

Kp 23/ 28-33 ja dpo kai 6-7. Piti kyllä laskee ihan kun en ees muistanu mikä kp.. kiirettä siis ollu ja hyvä niin ni ei kerkee kiertopäiviä miettiä

Ei kyllä oiretta mihinkään vielä. Menkkoja odotan viimestään 17 tai 18.8. Toki toivon ettei ne tulis

Ihanaa kun täällä on näitä jotka elää tätä samaa suurperhearkea <3

Meillä alkaa eskari maanantaina ja koulu huomenna. Sit kun jään ens keväänä äitiyslomalle niin kuopus kerhoilee kerran viikossa yksin ja sit yhdessä perhekerhossa :)

Ihan kiva taas jäädä oikeestaan kotiin. Mut sitä ennen on tehtävä koululla jäätävästi töitä. Koitan ottaa ekstrakursseja jo nyt toka ja kolmosvuodelta ja sit teen verkkokursseina osan niin en myöhästy kuin ehkä puoli vuotta alkuperäisestä suunnitelmasta. :)

Meillä esikoinen menee huomenna vitoselle, keskimmäinen tokalle ja kuopus aloittaa huomenna eskarin. Ite vastaanotan huomenna uuden valvontaluokkani 7lk, joka on lumaluokka eli ovat tulleet pääsykokeella luonnontiede-matikkaluokalle :happy: Jännittää :nailbiting:

Miellä tosiaan lähtee esikoinen 2lk, sit seuraava eskariin, 2 on kerhossa 4x viikossa ja 2 kotona... nyt sit on 3 lähtee eskariin peräkanaa!
Myös Rosaliinan esikoiselle onnea:)
Helenalle tsempit uusiin haasteisiin:)
Mulla täällä tosiaan on 3 hoitolasta vielä huomisen päivän, nuorimmat on 1v ja 2,5v vanhin onkin sit 8v että nämä pienimmät yhdistettynä meidän 10kk+2v+3,5v= hulinaa :D mikäs siinä jos olis säät vähän jotain muuta kuin sadetta;) hoitolapset on mulla 8-15... tällä hetkellä olen tyytyväinen että meille on vaan ”yksösiä” :hilarious:... mut nyt nukkumaan, öitä mammat!

Tänään käyty ultrassa, rv7+4
Oli joku nuori uusi lääkäri ultraamassa. Ensin ultrasi vatsan päältä ja siellä näkyi elämää, ja sitten ultraaja kysyi että onko aiemmat raskaudet ollut yksös- vai kaksosraskausia. Oltiin molemmat näkevinämme että siellä ehkä olisi kaksi. Mutta alakautta katsottiin ja saatiin parempaa kuvaa, niin yksi siellä näkyi :Heartred
Mitta oli 1.8cm, mutta koska lääkärillä ei kokemusta mittauksesta niin ei voi täysin tohon luottaa, mutta jos paikkaansa pitäisi niin viikkoja olisikin jo 8+jotain.
Syke oli päälle 130 :Heartred Ja harmittaa kyllä kun ei sitä kuvaa saanut, niin selkeä ihmisen alku mun silmiin :love017
Lääkäri sanoi että voi laittaa mulle lähetteen äitiyspolille, jos haluan sinne päästä ultraan, siellä ne saa niin tarkat mitat ja osaavat arvioida raskauden keston. Mutta sanoin että pianhan sinne on muutenkin ultra, hyvin jaksaa muutaman viikon odotella :p

Mahtavia uutisia marsupilami, onnea :) tiedä jos siellä oliskin 2 kun seuraavan kerran käyt ;)

Mahtavia uutisia marsupilami, onnea :) tiedä jos siellä oliskin 2 kun seuraavan kerran käyt :wink
Heh, mä jälkeenpäin mietin että olisko vaan pitänyt ottaa se aika äitiyspolille, siellä paremmat laitteet ja kokeneet ultraajat, josko sielä oliskin kaksi :p :hilarious: tuo lääkäri oli niin kokematon, ja sanoikin ennen ultrausta ettei saa huolestua jos hän ei löydä mitään, hänellä oli aiemminkin jäänyt raskaus löytämättä.
Tää pahoinvointi on kyllä sitä luokkaa että olisin kyllä toivonut että olisi kaksi, selittäis hyvin tämän kauhean olon :yuck:
Mutta hyvä että edes yksi löytyi :Heartred :love017 rakastuin kyllä ihan täysin, odotin että näkyis vaan joku möykky jolla syke, mutta olikin semmonen söpö isopäinen toukka :Heartred :joyful:

Kauhea vauvakuume näitä uutisia lukies iskee, onnea twisted ja Marsupilami <3

Täälä eletään kiirusta elämää, Pekko huutaa yöt ja illat ja aamut, väliajalla nukkuu max 3h unia. Alkaa pikkuhiljaa voimat loppua vaikka apuja saan, toivottavasti pian helpottais. Huomenna Pekko tulee 2kk, mulla ei kiertoa näy ei kuulu, joten katotaan kauanko joutuu ootteleen :rolleyes: tuntemuksia on mutta ne ny ei kerro mitää.

Onnea Marsupilami hyvistä ultra kuulumisista. :Heartred
Täällä alkoi kanssa tänään Koulu ja kaksi sinne aamulla lähti. :) Hyvin oli heillä mennyt tänään vaikka nuorempi jo nyt illalla ilmoitti että ei aijo huomenna enää mennä sinne. Toivottavasti aamulla ois mieli jo parempi.

Jaksamista sinne niemja, kuulostaa kyllä rankalta. Meillä nukutaan aamuisin pisimmät päikyt, mutta iltapäivällä ei kelpaa olla sylissä, ei lattialla ja nukkumaan käyminen on vaikeaa. Sais jo se hammas tulla läpi! Vaikka tämä kuopus on ollu helppo vauva, niin en kyllä heti edes ajattele seuraavaa.. :hungover: ensi viikolla tulee jo 8kk täyteen :happy:

Ääh... ilman mitään ennakkovaroitusta kp 25 muuttuikin kp 1 :banghead: siis en ymmärrä, koskaan ei ole ollut näin lyhyt kierto että 24 päivää, mitä ihmettä!?!?Selkeet ovisoireet oli kp15-17.

Täällä alkoi äskettäin verinen vuoto :sad001 ihmettelin että kun tuntuu pikkarit märältä ja vessaan menin niin veristä limaa se märkä...
Ei ainakaan vielä mitään kipuja oo niin toivossa eletään :smiley-angelic001

Marsupilami, eikä!! Nyt sormet ja varpaat ristiin, että ei mee kesken <3 Pahoittelut Rosalina kp1 :(

Paitsi voisko marsupilami olla ultrasta aiheutuvaa, oliko verta paljon? Mulla on ultran jälkeen tullu monesti verta.. Alatieultran jälkeen siis..

Takaisin