Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Laitoin kuvan plussa vai ei ketjuun aamusesta one step testistä, jos joku haluaa tihrustaa ja kertoa mielipiteensä? :grin Rfsu anto vielä selkeemmän, mutta siitä en ottanut edes kuvaa, ne kun tyrmätään aina, kun ollut niitä vääriä plussia liikkeellä. :rolleyes:
Eilen illalla palelin ihan horkassa peiton alla ja iltapala ällötti niin ettei pystynyt loppuun syömään. :p

Laitoin kuvan plussa vai ei ketjuun aamusesta one step testistä, jos joku haluaa tihrustaa ja kertoa mielipiteensä? :grin Rfsu anto vielä selkeemmän, mutta siitä en ottanut edes kuvaa, ne kun tyrmätään aina, kun ollut niitä vääriä plussia liikkeellä. :rolleyes:
Eilen illalla palelin ihan horkassa peiton alla ja iltapala ällötti niin ettei pystynyt loppuun syömään. :p
Missä dpoissa sä nyt menet?
Mun silmään ei kyllä vielä viiva vilkkunut onestepissä :confused005.
Mutta jospa jo huomenna :smiley-bounce012!! Peukkuja sinne!

Missä dpoissa sä nyt menet?
Mun silmään ei kyllä vielä viiva vilkkunut onestepissä :confused005.
Mutta jospa jo huomenna :smiley-bounce012!! Peukkuja sinne!

Kiitos lambi kommentista! :) Nyt on dpo10. Tiputtelu ennen menkkoja on alkanu aikasemmissa kierroissa dpo10-12, että jännä viikonloppu tulossa. :nailbiting: onneks on paljon tekemistä luvassa, nii ei ehkä kerkiä kokoajan asiaa ajatteleen.

Näin tässä jotain haamulaisen tapaista ;) toivotaan että vahvistuu!

Näin tässä jotain haamulaisen tapaista :wink toivotaan että vahvistuu!

Kiitos Äippä! :)

Laitoin lisää tihrustettavaa tältä aamulta tuonne plussa vai ei ketjuun. :joyful:
Kuviin on niin vaikea saada näkyviin, mutta kertokaa toki uusistakin kuvista mielipiteitä? :nailbiting:

Kiitos Äippä! :)

Laitoin lisää tihrustettavaa tältä aamulta tuonne plussa vai ei ketjuun. :joyful:
Kuviin on niin vaikea saada näkyviin, mutta kertokaa toki uusistakin kuvista mielipiteitä? :nailbiting:
Näyttäis nyt viivanpaikalta, väriä ei vielä näy? Kuvaan toki vaikeampi saada kun silmään. Milloin olis menkat alkamassa(toivottavasti ei)?
Onhan piinaavaa.. :nailbiting:

Mä oon näkeväni jonkun haamulaisen nuppusen testeissä o_O olisko sulla pc:n testiä? Ne ainakin on hyviä ja selkeitä :) itelle jäänyt huono maku noista one stepeistä ja rfsun testeistä kun pitääs olla menkat viikon myöhässä että saa kunnon viivaa.. :rolleyes:

Tän päivän testissä olen näkevinäni jotain, haamu vai viivanpaikka? Toivottavasti haamu, eilisessä ei mun viivalaseilla näy mitään.

Uuu, mä halkeen jännityksestä. :nailbiting: Kiva kun joku muukin näkee jotain. :grin mun mielestä niissä oli jopa vaaleanpunaista väriä, mutta se ei kyllä kuvassa näytä ihan samalta.
Tein pc testin pari päivää sitten ja siihen ei tullut silloin vielä mitään. Maanantaina teen varmaan sellasen toisen, jos menkat pysyy poissa. Tiputtelu alkais nyt viikonlopun aikana ja maanantaina viimeistään menkat, jos mentäis normi kierron mukaan.

Moi kaikki. :greet025 Tässä ketjussa ilmeisesti kokoontuu palstan suurperheelliset. Täällä odotellaan kuudetta muksua perheeseen. Lapset 5-14v, 2 tyttöä ja 3 poikaa. Joulukuussa pitäis vauvan saapua, miten maltankaan odottaa. :happy093 Meillä ei ole oikein ollut vauvaonnea viime vuosina. Kaksi raskautta on päättynyt keskenmenoon. Nyt alkaa olla pahin riski ohitettu ja viikkoja kasassa 12+5.

Onnea, Huli <3

Kp18/28-32. Väsyttää, vaikka nukuin pitkään, tosin katkonaisesti.

Näin unta, että olin saanut IHAN KAIKKI pyykit pestyä ja raahasin miehen katsomaan tyhjiä pyykkikoreja :hilarious:Heräsin, menin kodinhoitohuoneeseen ja totuus oli kaukana unesta :grin Pyykkiä tursusi joka kolosta smiley-chores003

Mies nauroi mun unelle laughing7 On mullakin unelmat :laughing5Aamua vietinkin sitten pyykkäämässä :dance011

Voi taivas et ajat saa odottaa tuloaan ja mikä kauheinta tää kipu on jäätävää mut pakko tehdä töitä... Sunnuntaina kahdella pojalla syndet... Välistä tuntuu et oon jossain kaukaisuudessa mut onneks on nää ilopillerit

Liitteet

• 1558780056962.jpg
    1558780056962.jpg
    27.6 KB · Katsottu: 335
Pikku varpaat, herttainen kullanmuru siellä<3
Elsa tervetuloa! Onnea odotukseen:) harmi että teillä(kin) ollut epäonnea mukana :(
Nuppunen mulla ainakin on hyvät viivalasit;)
Muutto alkaa olla suoritettu! Kaikki maallinen omaisuus on ainakin jo samassa osoiteessa...
seuraavana TO DO listalla olis esikoisen(8v) ja siirin(2v) (mahdollisesti myös sisun 1v) synnttäreiden järjestäminen! Ajateltiin juhlia kaveri/sukusynttärit 8/9.6, päivä pitäis vaan päättää o.O
Mitä luulette, tykkäiskö 8v likat istutella orvokkeja? Ajattelin että jos esikoisen 8v synttärit olis teemaltaan puutarhasynttärit ja saisivat tomaattimurska(pelti)purkkeihin istuttaa omat orvokit ja koristella tölkin tarroilla/nauhoilla ja sit viedä mennessään.
Mietteitä?

Helena, mulla kans ollu tänään pyykki talkoot... vielä kuivaus rumpu huutaa vikaa lastia! Inhoon viikkaamista!!!

Helena, mulla kans ollu tänään pyykki talkoot... vielä kuivaus rumpu huutaa vikaa lastia! Inhoon viikkaamista!!!
Täällä kans pyykätty urakalla koko päivä.

Lisäksi oon pitkästä aikaa jaksanut kunnolla siivota. Alkuraskauden väsymys alkaa helpottaa. Niin monesti kuitannut siivouksen vessojen pesulla ja pikaimuroinnilla. Mies on onneksi siivonnut välillä, mutta nopeasti sitä likaa kertyy isossa porukassa.

Tervetuloa Elsa2019!

Täälä kans pesukone ja kuivausrumpu laulanu, ja vihaan kans viikkaamista. Vaatteet saattaa olla vaikka kuinka kauan puhtaina pyykkikoris ku en jaksa viikata niitä kaappiin.

Me käytiin miehen kans tekemäs viimesiä ostoksia vauvalle, ja vielä pitäis babynest ommella. Alan olla jo niin kypsä tähän raskauteen, ja stressaa vähä poikien hoitaja kun tämä ei halua tietystikkää syntyä sillon ku niitä ammoja olis. Mietin, uskallanko/haluanko lähteä ensviikoksi pohjammaalle, sillon synnytys olis sit sielä jos sattuis alkamaan, mutta niin olis ammatki. En tiä.

Takaisin