Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun veli tuli jo
eilen piti lähteä isompaan kaupunkiin kaupoille, kun miehelläkin oli perjantai vapaata, niin oltais menty koko perhe. Olin jo meikannutkin, kun huomasin että pienemmällä kuumetta 

Testin paikka?Voi niemja, ärsyttävää kun aikuisen ihmisen kans ei pysyy keskustelemaan asioistameidän äiti on kans semmonen, että vakavista asioista ei voi keskustella normaalisti. Vaihtaa puheen aihetta ja suuttuu jos jotakin hänen tekemisistään huomauttaa
Tänään kp24, ja rinnat ihan älyttömän kipeät, kuumat ja turvonneetvoisko tää tauti aiheuttaa niissäkin jonkunlaasta tulehdusta..?
raskauksissa mulla ei oo koskaan ollut rinnat kipeät, mutta mietin sitäkin että jos tämä olisikin raskaudesta johtuvaa, kai sitä voi tulla erilaisia oireita eri raskauksissa?
Ja nyt ollut alavatsalla revähdysmäisiä kipuja kun yskinyt, ja pari päivää sitten oli sukkapuikko kipuja alapäässä, niitä en ainakaan oo huomannut että olisi ollut ilman raskauttamutta kertahan se on ensinmäinenkin
Ovis oireista onkin jo 13päivää![]()

eilen ja tänään testiin ilmestyi vajaa tunti testaamisen jälkeen hailakka, mutta selvä punainen toinen viiva joka jäi näkyviin.
onko kellään käyny näin?Menikö jo ohi?Meillä poika lopetti tyystin maidon juonnin... Huutaa ku näkeekään.... Ihan käsittämätöntä... Muuten ei itke eikä kitise.. Mitä tää on
).
mietin että koittaako näihin nousta maitoa, kun tuo pienimmäinen ollut nyt pari päivää koko ajan ihossa kiinni ja yötkin nukkunut mun päällä 
Kuulostaa huolestuttavalle! Miten vanha hän on? Voiko tuo olla allerginen?Lambi ei nyt kolmatta päivää... Vesi kelpaa... Ihan hullua