Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On kyllä niin ihanaa kun aurinko on ruvennut paistelemaan kunnolla ja kevät tulee kohisten! :)
Meillä hiihtoloma ens viikolla ja odotan kyllä innolla! Kiva kun on koko porukka kotona eikä tarvitse kiirehtiä mihinkään. :)

On kyllä ihana huomata että kevät lähenee! Ja että meidän keittiiön paistaa ihanasti aamu aurinko :happy: ostettiin siis tämä talo loppusyksystä, niin ei ole meidän asuin aikana viellä tullut tuota ihanaa aamu paistetta keittiöön :grin
Jospa nyt alkaisi tulemaan niitä positiivisia raskaustestejä kun aurinkokin niin paistelee kannustavasti :wink

Tänään kp26/28(jos vaan kierto on normaali), ainakin ovis oireita oli 11 päivää sitten :rolleyes: alavatsassa tuntuu välillä kipuilua, enteilisiköhän menkkoja vai muuta :woot: ja kauhea väsymys, semmonen niin kuin olisi lihaksista kaikki voima pois. Samanlainen väsymys oli viimme raskaudessa kp24 lähtien. Tai sitten yrittää flunssa sitkeästi pukata päälle, vaikka tänään ei ole enää edes kurkku kipiä tai muutakaan.. :bored:
Jänniä päiviä! :woot:

Äiti soitti ja pyysin tulisko se torstaina meille olemaan poikien kanssa että voisin käydä yksin ultrassa. Äiti siihen tokaisi että "taasko sä oot raskaana", aivan kuin se olisi jotenkin negatiivinen asia vaikka olisinkin :cool:

Kp28/28 ja rtestit negatiivisia. Ultrassa kaikki hyvin ja siellä näkyi paksuuntunut limakalvo, eli kai täs saa odotella menkkoja alkavaksi :rolleyes:

Voi harmi Marsupilami :meh: Toivottavasti menkat alkaa sitten tänään ja pääsette uuteen kiertoon :thumright

Plussaa yrittäville tsemppiä!:happy:

Mulla on vähän ihmetystä mitä kroppa haluaa kertoa. Yhtenä päivänä noin viikko sitten tuli verta pyyhittäessä, mutta ei enää sen jälkeen. Eilen ja tänään ollut alavatsakipuja, ihan kuin menkat olis alkamassa, eikai nyt ihan vielä :wideyed: raskaana en voi olla kun ei ole seksiäkään :grin

Voihan flunssa :/ Just, kun alkoi talviloma.
Huomenna pitäisi mummolareissuile kahdeksi yöksi
ja pakko huomenna lähteä, koska mies on sit töissä
ti-pe. Mutta mummolassa saan levätä, kun mumma ja
vaari kiikuttavat lapsia mm. uimaan ja ulkoilemaan.

Tilasin netistä ison läjän (omasta mielestäni ison)
raskaustestejä. En oo ennen netistä tilannutkaan.
Ovistestit on mulle ihan vieraita, joten en niitä toistaiseksi
ala kokeilemaan. Mun mies stressaantuu samantien, jos
ehdottelen, että nyt olisi ovis, mennäänkö puuhailemaan.
Joten parempi mennä rennosti eteenpäin :D

Helena80, pikaista paranemista, kunpa jo huomiseksi helpottais! :smiley-angelic001 itse oon nyt välttänyt flunssan (tai ainakin luulen niin) raa'alla sipulilla ja hunaja teellä :rolleyes: maanantaina oli olo että tulisin kipeäksi, mutta ihan hyvin vältytty. Aamulla oli kurkku kipeä mutta se lähti heti hunaja teellä :)

Metsätähti88, voisko olla stressi joka vähän sekoittaa kropan toimintaa? :)

Itse kans oon nyt ihan pihalla kropan toiminnasta, kun eilen ja tänään tullut kauheat määrät limaa, kirkasta, ovismaista limaa ja välillä valkovuotoa o_O eilenkin olin ihan varma että nyt alkaa menkat kun tuntui että holahtaa housuun jotaki märkää, niin oli ihan vaan limaa :eek:
En nyt sitten oo varma mikä vaihe oikeasti on kierrossa menossa :confused005

Voihan se toki olla sitäkin. Marsupilami, josko kuitenkin olisit raskaana?

Helena80, mä oon tilannu aina raskauskeijulta läjän testejä ja on tullu nopeesti ja edullisesti :) ovistestejä oon tehny vaan noita clear bluen niin saanu selkeän vastauksen:happy:

Mä meinasin kans tilata Raskauskeijulta, mutta en viitsinyt, kun mun mammatuttava
on sen yrityksen myyjä ja hän aikoinaan toimitti minulle dopplerin. Ajattelin, että
nää mun raskaushaaveet paljastuu, kun hän näkee, että tilaan raskaustestejä :D
Siis ihana ihminen ja oikeesti hyvä firma, mutten halunnut paljastua. Joten otin
toisesta paikkaa edullisesti :)

Marsupilami, josko kuitenkin olisit raskaana?

Ainakin ollaan joka viikko paristi touhailtu, niin että mahikset pitäisi olla ovulaation ajankohdasta riippumatta :grin mutta on kylläkin semmonen kärttyinen olo, niin kuin aina ennen menkkoja, tuo vuoto vaan ihmetyttää :meh: yleensä ollut aivan täysin kuivaa ennen menkkoja :wideyed:

Onko raskauskeijun testit, mitä voi tilata useamman halvalla, minkälaisia? :) vähän aina epäilyttää noi jotka "ei ole minkään merkkisiä" :rolleyes:

Paranemisia kipuilijoille!

Marsupilami onkos tämä eka kierto km jälkeen? Voi olla sekasi tai sitte raskaus :D

Täälä on rv23+4 ja mietin pitääkö käydä näytillä synnärillä. Alkuviikosta alkoi flunssa, eilen tuli oikeen pahana, ja alkoi supistella huolella. Heti ku nousin ylös nii supisti, loppuillasta jo kivuliaita ja kova paine tuli alapäähän. Myös levos tulee supistuksia, kivuttomia. Tänään ollu vähä helpompi päivä, mut alkoi kauheat menkkajomot supistusten päälle. Kävin työterveydes ku neuvolasta ei ollu antaa lääkäriaikaa, nii ei se suostunu tekemään sisätutkimusta. Ainut vaihtoehto lähteä Jyväskylään, ei kovin huvittaisi mut en tiä. Aiemmis raskauksis ei oo supistukset tehny mitää mutta ikinähän ei voi tietää..

Mulla ei oo vielä tullut ollenkaan menkkoja km jälkeen, joten voi olla että on kroppa vielä sekaisin.

Mä varmaan soittaisin niemja synnärille, ja kysyisin mitä mieltä ne on asiasta? Ja hyvähän olisi käydä näytillä jos yhtään tuntuu siltä. Niin pienet viikot vielä että kannattaa ottaa varman päälle.

Itsellä oli tosi paljon menkka jomoja kuopusta odottaessa ja ajattelin että syntyy etuajassa, mutta menkkajomot ei kylläkään tehnyt yhtään mitään, paikat pysyi kiinni loppuun asti :)

Noku mulla kans oli molemmista pojista kamalat supistukset ja kivut eikä ne mitää tehny nii siks oon skeptinen että nytkää tekis. Toki kuopus syntyi 37+1, 35+0 oli jo sormelle auki, sitä aiemmin en muista koska olis katottu. Pitää varmaan huomenna soitella jos ei helpota olo, mieski olis kotona!

Mikäs tilanne marsupilamilla? :)

Mitä kuuluu lambille? :)

Mä oon nyt taas pitäny palstailusta vähän taukoo, kun on ollu niin paljon muuta ajateltavaa ja tekemistä. Aika hiljasta näyttää täällä muidenkin osalta olleen.

Vielä ei näy menkkoja, mutta kai täs voi mennä aikaa kun on km takana. Mä kyllä oletin että mun kierto käynnistyis heti normaalisti, kun synnytysten jälkeenkin aika pian alkanut menkat vaikka oon täysimettänyt o_O
Ja ultrassa näkyi paksuuntunut limakalvo, että pitääköhän täs kummiskin testata parin päivän päästä jos ei menkkoja näy :rolleyes:

Takaisin