Nuppunen
Asioista perillä oleva
Toukomammat 2016
Maalisäidit 2020
Tammikuiset 2022
Elokuiset 2024
Tammikuiset 2026
Kiitos kaikille, jo kysymykseeni vastanneille! :) vastailkaa toki muutkin vielä. :)
Ehkä mun mieli kehitti tästäkin vaan turhan stressin, kun sain vihdoin mieheltä selväsanaisen lupauksen siitä että vielä yritetään vauvaa, mutta sovittiin yhteistuumin, että ei ihan vielä.
Ehkä mun mieli kehitti tästäkin vaan turhan stressin, kun sain vihdoin mieheltä selväsanaisen lupauksen siitä että vielä yritetään vauvaa, mutta sovittiin yhteistuumin, että ei ihan vielä.

, tässä kohtaa kun vanhana (40v) kuumeilee, niin lienee parempi vaan katsoa mitä tuleman pitää. Mulla on ystäviä saanut 42 vuotiaana kuopuksiaan, yhdellä niin että ekaa lasta yrittivät 5 vuotta, useita keskenmenoja (25-30 vuotiaana) ja sitten 5 lasta 30-42 vuotiaana, loppua kohti yhä helpommin raskautuen.
..mutta ei se taida niin mennäkään..
mulla ei ollut alkanut vielä ensimmäisen raskauden jälkeen menkat enkä tajunnut että nuo minipillerit mulla tekee sen että menkat jää pois kokonaan joten tajusin raskauden vasta joskus RV 9-10 kun tuli huono olo
nytkin tikut tuolla odottaa kunhan nuo menkat taas pillereiden jäljiltä alkais
miehelle en ole ovis tikuista puhunut mutta se kyllä limoista osaa itte päätellä
ei oo tissejä vieläkään mutta eipä roiku imetyksen jäljiltä polvissa . ...kainaloissa liehuvat nuo lärpäkkeet
. Siihen aikaan ei oltu koulussa puhuttu vielä mitään eikä kotonakaan. Luulin että olin kuolemassa kun aloin vuotaa

). Kolmannelle lupa tulla heti ja meniköhän joku 3 kk menkkojen alun jälkeen kun sai alkunsa. Neljäs sai jälleen alkunsa "vahingossa", kaksi kertaa seksiä ilman ehkäisyä kun pilleriresepti vanha ja oli uutta hommaamassa...