Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pötti toivottavasti vaan sun mielikuvitus laukkaa! Mulla kans valitettavasti äidinvaisto pitänyt kutinsa keskenmenneistä ja siitä keskeytykseen johtaneesta:(

Joulu... en oo vielä uhrannut ajatustakaan koko asiaan o.O

Tänään käytiin neuvolassa ja ajatelkaa jätkä on kasvanut 1,5 viikossa 300g ja 2cm:o hirveetä vauhtia kasvaa<3

:sad001 Pitää vaan ajatella että noille ei itse vaan mitään sitten voi...:sad001 Ja toivon että jos on tarkotettu ettei tule syliin asti niin peli poikki mieluummin nyt kuin myöhemmin...

Pikku-Jätkä alko kiriin muita kii..:wink ihanaa että kasvaa ja tissi maistuu! :Heartred

Pötti, on mul kyl kans erinäisiä pelkotiloja joka raskaudessa ja ne oo merkannut yhtään mitään;) luottavaisin mielin vaan etiä päin!

Kiitti äippä tsempeistä! <3 saispa sen yhtä huolettoman olotilan ku esikoisesta. Sillon ei osannu pelätä mitään. Sori kun tänne paapatan. En osaa vielä tonne kesäkuisiin kirjotella kauheesti...

Mies ei oikeen tykänny tuloksesta.. Tein digin aamulla, raskaana 2-3 tuli, jätin sen vessaan (illalla sanoin et testaan) ja mies ei puhunu koko aamuna mitää mulle. Toivottavasti se pian lämpiäis.

Niemja meillähän oli kans vähä sama tilanne, mies ei ekoihin päiviin sanonu juuta eikä jaata. Mutta nyt on jo ihan ok ollu, kyselee et miten mie ton meidän esikoisen kouluun kuljetuksen voin hoitaa maha pystyssä( oli siis huolissaan mun jaksamisesta) yms.:)

Tsemppiä, jospa se siitä lämpiäs:)

Muokattu viimeksi:
Mies ei oikeen tykänny tuloksesta.. Tein digin aamulla, raskaana 2-3 tuli, jätin sen vessaan (illalla sanoin et testaan) ja mies ei puhunu koko aamuna mitää mulle. Toivottavasti se pian lämpiäis.

Voih että... minäkin kyllä uskon että sun mies on kohta sujut vauvan tulon kanssa, jahka saa hetken sulattaa asiaa :)

Pötti kirjoittele vaan täällä. Täällähän on äitejä eri tilanteissa, osa kuumeilee, osa on raskaana ja osa jo synnyttänyt. Tässä ryhmässä en oo ikinä huomannut mitään syrjintää niinkuin esim km ryhmässä uudelleen raskautuneita ei katsottu hyvällä.

On vaan kivakin kun on eri tilanteissa olevia ja lukea täällä kuulumisia. Jännätä plussia ja ultria.

Täällä rv30 ja kauhistus ku oonki jo pitkällä .Aika menee niin äkkiä.

Huli harmi, mut kiva kuulla et nyt on jo hyvillä mielin! Uskon että niin käy meilläkin, tämä vaan sekottaa tätä kouluhommaa jos en pääse nyt, kun mies ei oikein jaksa tätä vatvomista koulun suhteen.. Mut joskos se tulis koulustakin positiivinen tulos!

Mä oon kans tykästyny tähän ryhmään kun kaikilta osa-alueilta porukka kirjottelee ja henki on hyvä! Että jatkan myös itte kirjottelua :D nyt oon aluksi LA ryhmäs toisella nickillä ja vaihdan tähän ku ollaan turvallisilla vesillä ja ei haittaa ku muut tietää.

Onkse, voiko se olla, ei kai? Dpo jotan 10 ehkä, tänään tai huomenna pitäs alkaa menkat.

Liitteet

• IMG_20181012_085657.jpg
    IMG_20181012_085657.jpg
    984.5 KB · Katsottu: 355
Äh, menipä kuvanlaatu surkeaksi :banghead: mutta ihankuun jotain pilkistäisi, mutta onko siinä väriä :confused005

Näkyy, oi varovasti onnea zeni. Vau mikä plussa aalto täällä:)

Mitä minun tihru silmäni näkevätkään Zeni:o haamulainen bongattu :) varovaisesti onnittelen <3 se olis sit 3 plussa yhteen viikkoon, mahtavaa:)!

Onpas plussia tullu. :) ja kyl Mä nään jokases plussaa.

Itsellä arki nyt taas niin hektistä ettei paljoa tääl ole käyty. :(

Mäkin nään Zeni! Kylläpäs tuli kesäkuisiin mamma ryntäys.. :D varovaiset onnittelut! <3

Pakko sanoo että täällä on mahtavaa porukkaa! <3

Pakko sanoo että täällä on mahtavaa porukkaa! <3

Niin on:) täällä ei kukaan arvostele ja tsemppaa ja on aidosti iloinen uusista vauva uutisista:) vaikka onpa ainakin mun la ryhmissä ollu kans aina tosi hyvä henki!
Täällä on ihanaa kun ollaan kaikki samassa veneessä perheittemme/haaveittemme kanssa ja ihanaa kun meitä täällä näin monipuolisesti :) voi niin samaistua kaikkien viesteihin;)

Takaisin