Vihdoinkin kotona! Tai ainakin paripäivää... yllättävän hyvin meni 550km matka, yllättävää oli että meidän ei tarvinnut pysähtyä kertaakaan

muksut nukku alkumatkan, Siiri valvo 200km ja nukahti just kun meinattiin pysähtyä ja nukku koti ovelle asti

uskomatonta:D
Torstaina nokka kohti Turkua ja muumimaailmaan :) saako toivoa edes 5 asteen lämpöjen putoamista? Alkaa olla hiukan prutaalia nää lämmöt...
mamaminion meidän lähipiirissä ei oo isoja perheitä, vaan 1-3 lapsisia... kovin ovat olleet enempi vähempi shokissa meidän vauva uutisista! Mulla itsellä on 3 sisarusta:)
Pikkuvarpaat, toivottavasti vuosikkaalla kaikki hyvin... aivan liian kuuma noille pikku pirpanoille!
Metsätähti tervetuloa ja onnea raskaudesta :)
Dep mahtavaa että siellä vauva edelleen masussa, jaksuja makoiluun!
Zeni, Huli ja pötti plussa puhuri

talvella on hyvä olla raskaana! Tää keskikesän +++30 asteen lämmöt ja maha on rehellisesti perseestä! Täyttä p*skaa o.O
Tosta lapsi luku kommentoinnista sen verran että kyllähän noita saa kuulla jos ja vaikka mitä mutta enää ei jaksa välittää... mun mummolla on itsellään 8 lasta ja hän on hyvin vahvasti henkisenä tukena:) häntä(kin) käytiin viime viikolla moikkaamassa ja hän oli kovin iloinen meidän lapsosista ja mun isosta mahasta... totesi että lapset on jumalan rakkaus ja suurin lahja:) tuntu hyvälle kuulla hänen sanat kun suuri osa kommentoijista ole niin iloisia, vaikka me siis uskonnollisia ollakaan...
hänelle oli aikanaan sanonut neuvolan täti (tms mikä lie sillon titteli ollut) että jos ukki ja mummo antais tälle neuvolan tädille yhden näistä heidän lapsistaan kun hän ei itse lapsia voi saada ja mun isovanhempia on lapsilla siunattu jo liiemmin... että osas ne ennen vanhaankin
Ootte taas ihan hirveästi kirjoitelleet, mahdoinko kommentoida kaikkea mitä piti:D