Metsätähti88
Puuhakas puhuja
Omilla kavereilla on se 1-2 lasta eivätkä halua mitään suurperhettä. Yhdeltä ystävältä tuli ekana kommenttina raskausuutiseen että ”miksi?”
Meillä lapset ovat kotona mun kanssa, isompi jatkaa syksyllä kerhoa 2xvko. Työelämä saa odottaa vielä jonkun aikaa
jos hyvin käy niin esikoinen voisi mennä kotoa suoraan eskariin kun sen aika tulee.
Onko teidän lähipiirissä ihmetystä/ kannustusta tai muuta reaktiota lapsiluvun suurentuessa?
Meillä lapset ovat kotona mun kanssa, isompi jatkaa syksyllä kerhoa 2xvko. Työelämä saa odottaa vielä jonkun aikaa
jos hyvin käy niin esikoinen voisi mennä kotoa suoraan eskariin kun sen aika tulee. Onko teidän lähipiirissä ihmetystä/ kannustusta tai muuta reaktiota lapsiluvun suurentuessa?
ensinnäkin ne on hoitanu meidän esikkoa kun kuopuksesta oli ultrat ja synnytys. Plus tästä raskaudesta nt ultran niin molempia lapsia. Aina ollaan miehen kanssa sumplittu lastenhoito niin että toinen hoitaa kun toisella on jotain. Oli kyllä niin epäreilu uhkaus että kyllä nostatti karvat pystyyn. Eipä saatu mekään heiltä onnitteluja :/ jos meille enempää tulee niin tuskin kerrotaan, saavat sitten itse huomata ja päättää sitten haluavatko olla lastenlastensa elämässä mukana.
Tosi törkeää. Että neljännen kohdalla ei katsota lapsia ultrien aikanakaan. Mä olisin varmaan sanonut että asia selvä me pärjätään omillamme, että suuri kiitos nyt näistä avuista. Ja tuo kilpailu
luteaalihan jäi nyt sit vaan 6-7 vuorokauteen, mutta se ei kuulemma oo kummalistakaan kun imetän vielä ja eka kierto synnytyksen jälkeen.