Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muskalle voima hali täältäkin<3
Ja kyfille toivotaan kyytiläisiä (ja muskalle tästä kierrosta;) )
Sit tulee joku tämmöinen apua olen raskaana tyyppi tänne huutelemaan :(
Tein tänään uuden testin, noh koska ei se yks riita :D ja tämmönen... eilen vaan haamulainen ja tänään melkein tasa paksu:O sandy (ja eräs toukokuulainen) uhkailee mua kaksosilla, jaiks? Onko täällä tupla mammoja? Pamahtaako hcgt ylös yhdessä päivässä?
ImageUploadedByVau Foorumi1516278694.191331.jpg

Voitte vaan arvailla,kuinka monta kortsun käyttö ohjetta on saatu ja törkeitä kommentteja kovaan ääneen:sorry:
Koskaan ei sais kadehtia,kun ei tiedä toisen taakkaa:shy: ei munkaan otsassa lue-4keskenmenoa...
Ja kaikki tietää,että ISO perhe on toiveissa!:p
Mut toisaalta..toisten mielestä 3on jo "liian iso perhe" ..:wacky:

Ja yks minkä oon huomannu,et monet kuvittelee,et "miesparka,kun pitää suostua" tai "tajuskohan.toi mies,et nainen.teki sen tahallaan"
:wideyed::wtf::smiley-angry019:excited001:BangHead miksei ei voida käsittää,et mieskin voi haluta ison perheen????
Noi asenteet/kommentit on mun mielestä NIIIIN loukkaavia miehiä kohtaan...

"Korkean hcg:n on ajateltu olevan osallisena raskauspahoinvoinnissa. Esim. monisikiöraskauksissa esiintyy keskimäärin voimakkaampaa pahoinvointia. Mutta ei sekään yhteys ole yksiselitteinen." Veikkaan et on täysin yksilöllistä miten hcg nousee. Mä sain selvän plussan 4 päivää ennen menkkoja, eli varmaan dpo 10 ja uitin tikkua vessanpöntössä jonne pissasin, joo tiedän ettei sitä siellä uiteta mut oli hyvä syy :D

Vitsi mun kuume vaan nousee <3

Mä en uskalla testata ennen menkkoja :sour: hirvittäääää...vielä pitäis viikko sinnitellä:yuck: jo valmiiks pelkään vastausta ja sitä tiputusta:sad001 olot on melkosia ja pähkäilen,et mikä mua vaivaa jos tää ei ookkaan sitä:oops::eek::smiley-angry017

Täällä yksi uusi joukkoon kirjavaan. En ole koskaan ajatellut olevani "suurperhe kuumeilija", mutta haaveissa on aina ollut viisi lasta :) Nyt on kolme lasta ja neljäs on ollut hyvin toivottu. Tällä hetkellä toivun keskenmenosta, mutta toiveissa on vielä vuodelle 2018 saada vauva. Saa nähdä miten käy, kun aika vaan etenee. Lueskelen vielä paremmin ajan kanssa teidän tarinoitanne. Hauska, kun jotenkin itse ei pidä neljänkään lapsen perhettä mitenkän suurperheenä, mutta sitähän se taitaa kuitenkin nykyään olla :)

Toivottavasti teillä pian Kristen tärppää, ja tervetuloa :)

Kristen pahoittelut keskenmenosta:( mutta tervetuloa tänne :) varmaanhan se suurperheraja alkaa näinä päivinä olla 3 lasta kun oliko se jotain 1,5lasta/perhe se keski arvo:,D

Mä nyt aktivoidun tänne vaikkei yritystä oo, ainakaan vielä. Eipä tosin ois vielä ees menkkojakaan :D toiveissa neljäs, ensin täytyy mies suostutella :D

Tsemppiä Twisted :signs003
:helloterve kristen!
Rankka aamu (..kl.5 vauvan:dummy1: vienti polille...:sad001)
Tässä väsymys olossa ja herkillään menossa,huh huh,aika reissu...mut tulipa hyvä fiilis,kun näin teidän viestit :signs001
Olot ja oireet pahenee,mut EN OO TESTANNU:joyful:
...en uskalla:nailbiting: huomenna tai ke PITÄIS alkaa...
Eikä tätä oloa voi olla edes miettimättä,kun se on niin totaalista:arghh:
Millon muilla on oireet alkanu..?

Mulla on pahoinvointi alkanut varmaan heti kiinnittymisestä :depressed: Muistan kun aloin Kolmosta odottaa ja oltiin just ajamassa kaverin lapsen synttäreiltä kotiin kun se iski, aivan järkky oksetus ja dpo:t varmaan just sen 6-7. Illalla r-testi oli nega, seuraavana päivänä tuli ruskeaa tuhrua ja siitä seuraavana päivänä haaleista haalein plussa :dummy1: Nelosen kanssa sama homma ilman tuhruja; huono olo kahvin jälkeen autossa (itseasiassa ihan samojen lasten synttäreiltä oltiin taas tulossa :hilarious:) ja kaksi päivää sen jälkeen haalea viiva testissä.

Nyt on etominen alkanut ennätys aikasin eli rv 4:o aikaisemmissa raskauksissa ”vasta” rv 6-7;) toivotaan kyfi että se olis vaavi joka oireilee eikä vaan pää:)
Testiä odottaessa;)

No niinpä! Rinnat tekee hulluksi:wacky:
pahoinvointia :yuck:
himottaa appelsiini ja paprika:p
Vääääsyyyyttttäääää:sleep002
Mieli herkillä..siis vielä normia enemmän:sad010
Ja teinin kans ei pinnaa yhtään:cussing
Noi rinnat ja väsymys oli tytöistäkin...ja oksentelin 4kk...
Mies pitää varmaan ihan pimeenä:dontknow sille se on joko tai,miten testi näyttää,ei ne näitä oloja käsitä:schocked028:sad015 :dead:
Hitto,ku pelottaa...:scared001

Vau, onnea äippäx5 :Heartred Mullakin oli kyllä sellainen ajatus että tuskin teillä viiteen jää :p:grin

Kiva kun tänne on tullut uusia kuumeilijoita :)

Meillä ajateltiin että kun tämä kuume kuudennesta on kerran niin kova (vaikka ei vauvakuumetta olekaan) niin kun tässä aletaan vähän mennä kevättä kohti niin saa meillekin vauva tulla :p

Tosin tällä hetkellä kun vauva ja 2v on olleet 39 asteen kuumeessa ja vauvan kanssa tosiaan pari yötä sohvalla torkuttu viiteen asti ja sitten jopa muutamaksi tunniksi päästy ihan sänkyyn asti nukkumaan ja 2v tosin on sitten herätellyt tukkoisena vielä muutaman kerran eikä mies tietenkään meinaa herätä siihen niin tuntuu että joo, katotaanko sitten 5v päästä seuraavaa niin nämä sairastelutkin menis helpommin :confused::grin

Mulla ei ole muuta oiretta ennen plussaa ollut kuin vetistä valkovuotoa ja sitten vasta joskus rv5-7 alkanut kova pahoinvointi ja oksentelu jotka on tähän mennessä kestäneet synnytykseen saakka kaikissa raskauksissa.

Tilda kiitos:) kumma miten ihmiset povaa meille näitä muksuja:D te täällä ja sisko puhunut jo pidemmän aikaa kuusikosta, itse vaan korjaillut ei kun viisikko:D oli kuulemma nähnyt että meillä ois 6 muksua;)
Toivon sinne pikaista paranemista! Noi sairaudet on kyl ihan pebasta varsinkin isommissa perheissä kun siihen menee ”hyvällä tuurilla” monen monta viikkoa että kaikki taas kunnossa:( voimia!
Ja plussaa sinne puhaltelen;)
Kyfi, testaa vaikka sillä herkällä testillä niin sittenhän se selviää... pakko kyl sanoa että jos et raskaana ole niin hyvä on tahdon voima mitä noihin sun oireisiin tulee:) plussaa toivoen;)

Me kun yritettiin nelosta niin mulla oli ihan selviä raskausoireita joka kuukausi ennen menkkoja. Saatoin jopa oksentaa aamuisin. Arvatkaa vaan montako testiä meni ja pettymystä tuli sen 8kk aikana... ja ei se ei ollut toiveajattelua silloin!

Takaisin